Kampania społeczna-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 28
Wyświetleń: 399
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Kampania społeczna-opracowanie - strona 1

Fragment notatki:

Kampania społeczna:
Kampania to zespół zaplanowanych i skoordynowanych działań w celu osiągnięcia określonego celu.
Cele kampanii:
poszerzenie wiedzy i akceptacji
wpływ na postawy
wpływ na zachowania
Kampanie społeczne:
umożliwiają firmie zrealizowanie wizji
pomagają ludziom w zauważeniu problemów, lub pomagają w ich rozwiązaniu
zmieniają opinię ludzi i ich zachowania
prowadzą do udoskonalenia prawa
angażują ludzi do zachowania status quo
Rodzaje kampanii społecznych:
ostrzegające
ostrzegająco-edukacyjne
edukacyjne
wzmacniające postawy
przekonujące przeciwników
modyfikujące zachowania
Planowanie kampanii składa się z pięciu etapów:
Analiza sytuacji - określamy obecny wizerunek firmy, znamy jej sytuację finansową, to jak widzą firmę media, pracownicy i otoczenie.
Określamy adresatów kampanii (najlepiej razem z działem marketingu)
Definiujemy cele kampanii (po co mówimy ? co mówimy ? co mają zrobić odbiorcy ? dlaczego mają to zrobić ?)
Wybór mediów i narzędzi komunikacyjnych. Kiedy będziemy ich używać ?
Stworzenie budżetu - ile pieniędzy ma firma, czy kabony nam starczy czy szukamy sponsorów
Ocena tego co udało się zrobić. 1
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz