Ogólne funkcje PR:
Analizowanie
Doradzanie
Komunikowanie
Informowanie
Motywowanie
Organizowanie
Kontrola
Koordynacja całej działalności komunikacyjnej
Bycie łącznikiem i pośrednikiem między organizacją i otoczeniem
Ostrzeganie, prewencja oraz harmonizacja działań w sytuacji kryzysowej.
PENCILS - zakres działań PR według Kotlera:
Publikowanie
Wydarzenie
Wiadomości
Zaangażowanie w sprawy społeczności lokalnej
Tożsamość wizualna
Lobbying
Zachęcanie firm do organizowania się w działalności społecznej.
PR - to kreowanie pozytywnego wizerunku (osoby, instytucji, firmy) - rozumienie potoczne. PR jest działaniem długofalowym o niemierzalnych rezultatach. Podstawą dobrego PR jest komunikacja między podmiotem a przedmiotem działań PR. PR często odbywa się przy wykorzystaniu mediów - wszystko to są najczęściej spotykane opinie o PR.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)