Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - strona 59

note /search

Strategia marki produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1904

STRATEGIA MARKI PRODUKTU Definicja marki Nazwa, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacja, mająca na celu identyfikację produktów i usług określonego sprzedawcy Znak towarowy * wyraz, rysunek, ornament, kompozycja kolorystyczna, forma plastyczna,

Strategia produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1582

STRATEGIA PRODUKTU Produkt * podstawowy element marketingu-mix * produkt faktyczny * produkt podstawowy (rdzeń) * dodatkowe korzyści z produktu (produkt rozszerzony) Ph.Kotler- 5 poziomów produktu Przykład- Hotel * rdzeń produktu – nocleg * produkt rzeczywisty – pokój hotelowy z łazienką ...

Zachowanie się nabywców i segmentacja rynku - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1316

ZACHOWANIE SIĘ NABYWCÓW I SEGMENTACJA RYNKU Definicja potrzeby * potrzeba ludzka jest odczuwanym potencjalnym lub rzeczywistym brakiem czegoś Potrzeby uśpione * potrzeba ukryta – konsumenci nie zdają sobie sprawy z korzyści użytkowania danego produktu * potrzeba bierna – oszacowanie korzyści ...

Definicja marki - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 952

MARKA MARKA – nazwa, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacja, która identyfikuje produkty, usługi lub sprzedawcę oraz wyróżnia je od konkurencji. CZYM JEST MARKA: * Marka handlowa (brand) - nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja * Brand name - nazwa identyfikująca daną firmę lub ...

Strategia cen - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1680

STRATEGIA CEN * Cena jest odzwierciedleniem koncepcji działania przedsiębiorstwa * Cena odzwierciedla przeznaczenie rynkowe produktu * Cena jest uzależniona od sposobu promocji wyrobu * Cena powinna zapewnić osiągnięcie celów zaplanowany...

Strategia dystrybucji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1190

STRATEGIA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA – dystrybucja obejmuje decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy. * Celem dystrybucji jest ulokowanie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup pożądanych produktów w sprzyjających warunkach. * Właściw...

Strategia promocji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 378
Wyświetleń: 2044

STRATEGIA PROMOCJI PROMOCJA – zespół środków, za pomocą których firma komunikuje się z rynkiem, przekazuje informacje o swojej działalności, produktach i usługach ELEMENTY PROMOCJI (INSTRUMENTY STRATEGII PROMOCJI) * reklama * akwizycja / sprzedaż osobista * promocja sprzedaży * public relati...

Badanie rynku - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 805

BADANIE RYNKU SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ OTOCZENIE MARKETINGOWE WEWNĘTRZNE ŹRÓDŁA INFORMACJI System informacji marketingowej - wewnętrzne bazy danych - wywiad marketingowy - analiza informacji - badania marketingowe ZEWNĘTRZNE ŹRÓDŁA INFORMACJI Otoczenie marketingowe: - Segmenty ryn...

Wstęp do filozofii - opracowanie pojęć

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wstęp do filozofii
Pobrań: 49
Wyświetleń: 518

TEMAT: LOGIKA DIALOGOWA (17.11.2009) Szkoła z Erlangen- działa od lat 60. XX wieku. Jej przedstawiciele, to: Paul Lorenz, Paul Kamach(?). Zgadzali się z diagnozą Arystotelesa. Została reaktywowana szkoła antyczna. W przeciwieństwie do Arystotele...

Etyka komunikacji - Etyka rekonstruująca - omówienie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Etyka komunikacji
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1029

6.05.2013 Etyka rekonstruująca (nie jest czysto opisowa) - koncepcje z opisem zasad funkcjonowania obowiązującej moralności, ograniczają się do fenomenologii tej moralności i fundująca (normatywna) - nie tylko opisuje pryncypia etyczne, ale ...