Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych - strona 4

note /search

Thompson - aktywne słuchanie

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1393

Aktywne słuchanie Sześć poziomów słuchania : Nieprzytomny wzrok Automatyczna odpowiedź (tak, tak, tak) Mogę powtórzyć kilka ostatnich słów Mogę odpowiedzieć na pytania (tutaj zaczyna się prawdziwe słuchanie) (dobry sposób na sprawdzenie czy ktoś słucha to zapytać „Co o tym myślisz?”, zamiast „...

Wallen - rozdział 6

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1512

Technika zadawania pytań Istnieje wiele sposobów włączenia określonego pytania w kontekst innych pytań. Zawężanie zakresu pytań - od pytań ogólnych do szczegółowych, gdy chcemy wykryć najbardziej spontaniczne i charakterystyczne reakcje badanego. W miarę jak wzrasta niechęć badanego do dalszych ...

Psychologia kliniczna- technika zadawania pytań

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 1568
Wyświetleń: 7686

Technika zadawania pytań Istnieje wiele sposobów włączenia określonego pytania w kontekst innych pytań. Zawężanie zakresu pytań - od pytań ogólnych do szczegółowych, gdy chcemy wykryć najbardziej spontaniczne i charakterystyczne reakcje badanego. W miarę jak wzrasta niechęć badanego do dalszych ...

Uwarunkowania zachowań społecznych- Umiejętności menedżera

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1281

Uwaga ! Tylko wybrana część tekstu !!! Podrozdział 1. (Prawidłowości spostrzegania innych ludzi) z rozdz. II (Uwarunkowania zach. społ.) Potrzebie ludzi towarzyszy potrzeba kontroli poznawczej oraz behawioralnej. Dzięki temu świat jest odbierany, jako bardziej bezpieczny. Potrzebie kontroli służą...

Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1372

Notatka porusza między innymi zagadneinia takie jak: Pytania kierujące uwagę – na możliwe rozwiązanie problemu, sprawiają, że ludzie zaczną o nim myśleć. Pytanie wypełniające ciszę – może wypełnić cisze podczas rozmowy lub skierować ja na nowe tory. Pytania dotyczące problemów międzyludzkich – gdy p...

Psychologia kontaktu - skrypt

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 1029
Wyświetleń: 2016

SANTORSKI - SZTUKA SŁUCHANIA SZTUKA SŁUCHANIA: Czy pomóc to znaczy pocieszyć? Gdy mamy do czynienia z naprawdę trudnymi sytuacjami, pocieszanie na ogół kończy się porażką: osoba pocieszająca odchodzi z poczuciem bezradności a pocieszany z przekonaniem, że nikt nie jest w stanie mu pomóc Aby przemi...

roz1-3 L.Grzesiuk-Umiejętności menadżera

  • Psychologia kontaktu i umiejętności interpersonalnych
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2065

Lidia Grzesiuk „UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERA” Człowiek jako nadawca i odbiorca wpływu społecznego. Rodzaje wpływu społecznego Pojęcie wpływu społecznego Wywieranie wpływu jest powszechną właściwością wszelkich stosunków interpersonalnych. Niezależnie od wieku, płci, ról, cech, rodzaju związków łączącyc...