Zarządzanie jakością - strona 17

note /search

Teoria przedsiębiorstwa - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 21
Wyświetleń: 546

TEORIA PRZEDSIĘBIORSTWA Struktury organizacyjne STRUKTURA LINIOWA jest najprostszym i podstawowym typem organizacji pracy. Opiera się ona na wyodrębnieniu kierownika oraz podlegającym mu pracowników. Zespół pracujący nad danym zadaniem charakteryzuje się tym, że wszyscy współpracownicy znajdują s...

Zarządzanie firmą XXI wieku - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 84
Wyświetleń: 441

Zarządzanie firmą XXI wieku są różne sposoby organizacji tego samego biznesu dopuszcza się hybrydowe struktury organizacyjne można w różny sposób zarządzać personelem istnieje możliwość wykorzystania uniwersalnych technologii zakończenie ery zarządzania „nakazu kontrolnego” firma może być ulok...

Akredytacja zakładów opieki zdrowotnej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1232

Akredytacja zakładów opieki zdrowotnej zgodnie z wymaganiami centrum kontrolowania jakości w Krakowie Akredytacja- metoda zapewnienia jakości. Polega na przeprowadzeniu przeglądu placówki opieki zdrowotnej w oparciu o określone standardy akred...

Geneza powstania jakości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1099

Geneza powstania jakości Istota pojęcia: Stopień skomplikowania usług i nowoczesna technologia mogą powodować częstsze usterki dlatego wymagają większego skupienia jakości Zapewnienie jakości: Pojęcie zapewnienia jakości pojawiło się w połowie XX w. w USA wraz z wdrożeniem programów przemysłowych...

Istota TQM - definicja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1883

Istota TQM TQM - to zespołowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem, zgodnie z którą „potrzeby klienta oraz cele przedsiębiorstwa są nierozłączne” TQM - filozofia zarządzania uznająca za priorytet zadowolenie klienta: TQM wymaga takiego zaprojektowania działań przedsiębiorstwa, które będzie obe...

Jakość w produkcji i jej aplikacje do usług

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 28
Wyświetleń: 742

Jakość w produkcji i jej aplikacje do usług Istotnym momentem w rozwoju podejścia do jakości był przełom lat 70 i 80 XX wieku. Można było zaobserwować wprowadzenie sfery usług w obszar badań nad jakością. Zajmowali się tym uczeni ze szkoły nordyckiej. Ch. Gronroos - uważa, że usług jest postrzegana...

Zarządzanie przez jakość w przedsiębiorstwie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 35
Wyświetleń: 567

zarządzanie przez jakość w przedsiębiorstwie - ujęcie branżowe - Jakość w handlu Zawodowe świadczenie pracy polegające na pośredniczeniu w obrocie towarowym mające na celu, zwiększenie użyteczności oferowanych, dóbr, istotne są as...

Audytowanie systemów zarządzania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 238
Wyświetleń: 987

Audytowanie systemów zarządzania Audytor - osoba posiadająca kwalifikacje do przeprowadzania audytów Audyt - systematyczny, niezależny i udokumentowany proces uzyskania dowodu z audytu oraz jego obiektywnej oceny w celu określenia stopnia spe...

System Zarządzania Jakością z ISO 9001

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 315
Wyświetleń: 1393

System Zarządzania Jakością z ISO 9001:2008 International Organisation for Standarisation - gr. Isos=równy 1959 - pierwsze normy wprowadzone przez Departament Obrony USA 1963 - podstawa budowy programu jakości dla wszystkich dostawców armii amerykańskiej 1970 - pierwsze normy państwowe - wymóg r...

Zarządzanie jakościa wyklady

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 672
Wyświetleń: 3759

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ Istota jakości i jej znaczenie. Ewolucja w podejściu do problematyki jakości dr inż. Jan Sas Kraków, 2009 ZAKRES TEMATYCZNY 1. JAKOŚĆ W DAWNYCH CZASACH 2. EWOLUCJA W PODEJŚCIU DO JAKOŚCI 3. CECHY JAKOŚCIOWE 4. ODBIORCY JAKOŚCI 5. 5 DEFINICJE JAKOŚCI 6. STANDARDY JAKOŚCI Jan...