Podstawy Marketingu - strona 5

note /search

Cena w marketingu mix - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 672

Cena w marketingu mix Cena - Cena to wartość przedmiotu wymiany wyrażona w jednostce pieniężnej. Cena jest jednym z elementów marketingu mix, jest czynnikiem, który równoważy trzy pozostałe „P” (product, place, promotion) - w tym sensie cena stanowi przychód, a pozostałe elementy marketingu mix są ...

Cena - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1302

Cena: ilość pieniędzy, które musi wydać nabywca w związku z zakupem określonego produktu jeden z ważniejszych elementów wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Funkcje ceny: Informacyjna: nabywcę ceny informują o ile zmniejszają się jego środki podczas dokonywanego zakupu, sprz...

Cykl życia produktu - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1645

4 maj 2011 Produkt w marketingu mix - cykl życia produktu Definicja produktu: Produktem jest cała wiązka korzyści jaką otrzymuje klient w procesie wymiany, która skierowana jest na zaspokojenie jego potrzeb lub inaczej mówiąc, na rozwiązanie jego problemów. (Pindakiewicz J.) Produkt to wszystko, c...

Cykl życia produktu 2 - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1239

PRODUKT W MARKETINGU MIX (CYKL ŻYCIA PRODUKTU) Produkt w marketingu, to każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko, co może być oferowane na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa, miejsce, organizacja bądź idea. FUNKCJE PODSTAWOWE FUNKCJE DODATKOWE funkcjonalność wygoda użytkowan...

DEFINICJA I KLASYFIKACJA BADAŃ MARKETINGOWYCH - wykład z podstaw marke...

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 574
Wyświetleń: 1841

06.04.2011r. DEFINICJA I KLASYFIKACJA BADAŃ MARKETINGOWYCH Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala redukować niepewność decyzji związanych z realizacją marketingu strategicznego i marketingu op...

DYSTRYBUCJA W MARKETINGU MIX 2 - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 700

18 maja 2011. Dystrybucja - wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, użytkownikowi). Zadanie dystrybucji : rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup pożądanych produktów w dogodnych dla nich warunka...

DYSTRYBUCJA W MARKETINGU MIX - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1120

DYSTRYBUCJA W MARKETINGU MIX Dy strybucja - wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy. Zadanie dystrybucji - umożliwienie nabywcom zakupu pożądanych produktów w dogodnych dla nich warunkach, czyli odpowiadającym im: miejscu, czasie i cenie. Funk...

Egzamin z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 490
Wyświetleń: 1638

1. Pierwsze stadium rozwoju marketingu to marketing: + pasywny aktywny agresywny wszystkie odpowiedzi są prawidłowe 2. Faza rozwoju produktu oznacza: - wysokie koszty i ujemny zysk + wysokie koszty i rosnące zyski niskie koszty, spadające zyski niskie kos zty i niskie zyski 3. Marketing w przyczyni...

Marka i opakowanie produktu 2 - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 945

MARKA I OPAKOWANIE PRODUKTU Marka inaczej Znak towarowy jest to nazwa, pojęcie, znak, symbol, lub konfrontacja tych elementów, stworzona w celu oznaczenia produktu i odróżnienia go od oferty konkurencji. Sześć poziomów znaczeniowych Marki: Cechy Korzyści Wartości Kultura Osobowość Użytkownik ...

Marketing bankowy - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 714

System informacji marketingowej SIM obejmuje procedurę systematycznego (ciągłego) zbierania danych marketingowych, ich przetwarzania, analizowania, i przedstawiania zgodnie z potrzebami odpowiednich komórek decyzyjnych banku. Cele badań marketingowych 1.analiza i poznanie rynku finansowego, w tym...