Podstawy Marketingu - strona 6

note /search

Egzamin z marketingu - test

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 651
Wyświetleń: 1694

Egzamin pisemny Marketing 1. Dystrybucja wyłączna: a)prowadzona jest przez jednego wyselekcjonowanego pośrednika b)polega na wykorzystaniu pośredników handlowych oferujących najlepsze warunki sprzedaży c)wzmaga możliwość rozszerzenia sprzedaży d)wymaga wykorzystania dużej liczby punktów sprzeda...

PODSTAWY MARKETINGU - wykład: Niestacjonarne sposoby dystrybucji

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 707

PODSTAWY MARKETINGU „Niestacjonarne sposoby dystrybucji” DYSTRYBUCJA Dystrybucja - obejmuje wszelkie czynności związane z pokonywaniem przestrzennych, czasowych, ilościowych i asortymentowych różnic występujących między sferą produkcji i sferą konsumpcji . Dystrybucja jest to przemieszczanie produ...

Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie ...

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 721

Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu. Potrzeby ludzkie - są podstawowymi wymaganiami człowieka np. ………………………..….. Pragnienia - stają się nimi potrzeby skierowanie na określone obiekty mogące je zaspokoić np. ………………………………………………………………... Preferencje - odzw...

POJĘCIE POTRZEBY W MARKETINGU I PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI O ZAKUPIE ...

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 616

09. 03. 2011 r. POJĘCIE POTRZEBY W MARKETINGU I PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI O ZAKUPIE PRODUKTU Głównym powodem kupowania produktów przez konsumentów jest uświadomienie sobie określonej potrzeby (dostrzeżenie różnicy między idealną (pożądaną) a aktualną (istniejącą) sytuacją) , która wynika z: Braku...

Promocja w marketingu mix - Wytyczne i literatura z wykładów podstaw m...

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1351

R13. Promocja w marketingu mix   Zakres wystąpienia: o        Funkcje promocji o        Promotion mix o   Reklama - definicje, fazy, funkcje, rodzaje o   Promocja sprzedaży o   Sprzedaż osobista o   Public Relations o   Inne o        Zależności między instrumentami o        Strategie pull i ...

PROMOCJA W MARKETINGU MIX - wykład z podstaw marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1190

PROMOCJA W MARKETINGU MIX PROMOCJA - zespół działań i środków, poprzez które przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje dotyczące produktu lub firmy, kształtuje potrzeby nabywców, pobudza oraz ukierunkowuje popyt. Funkcje promocji : Funkcja informa cyjna- dostarczanie obecnym i potencjalnym n...

Wykład -istota Marketingu

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 392
Wyświetleń: 1827

Wykład 1 Literatura: „Podstawy Marketingu” J.Altkorn „Podstawy Marketingu” Prof. L.Garbarski, Rutkowski, Wrzosek „Marketing” Kotler Istota Marketingu Marketing Jest procesem społ-gosp mającym na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie go poprzez kreowa...