Promocja w marketingu mix - Wytyczne i literatura z wykładów podstaw marketingu

Nasza ocena:

5
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1071
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Promocja w marketingu mix - Wytyczne i literatura z wykładów podstaw marketingu - strona 1

Fragment notatki:

R13. Promocja w marketingu mix   Zakres wystąpienia: o        Funkcje promocji
o        Promotion mix
o   Reklama - definicje, fazy, funkcje, rodzaje
o   Promocja sprzedaży
o   Sprzedaż osobista
o   Public Relations
o   Inne
o        Zależności między instrumentami o        Strategie pull i push (przedstawiona w postaci graficznej)
  Literatura obowiązkowa: o        Altkorn, J. (1995). Podstawy marketingu. Rozdziały: 9.1.1, 9.3 - 9.6
o        Garbarski, Rutkowski, Wrzosek. (1997). Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Strony: 463 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.3), 456 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.1), 460 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.2), 461 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.2), 455 - 464, 469 - 472, ew. 480 - 502 o        Szwacka J, (1997). Marketing produktów żywnościowych. Strony: 152 - 170
o        Kotler. P. (2005). Marketing. Rozdział 20
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz