R13. Promocja w marketingu mix Zakres wystąpienia: o Funkcje promocji
o Promotion mix
o Reklama - definicje, fazy, funkcje, rodzaje
o Promocja sprzedaży
o Sprzedaż osobista
o Public Relations
o Inne
o Zależności między instrumentami o Strategie pull i push (przedstawiona w postaci graficznej)
Literatura obowiązkowa: o Altkorn, J. (1995). Podstawy marketingu. Rozdziały: 9.1.1, 9.3 - 9.6
o Garbarski, Rutkowski, Wrzosek. (1997). Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Strony: 463 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.3), 456 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.1), 460 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.2), 461 (proszę zamieścić w konspekcie tab. 12.2), 455 - 464, 469 - 472, ew. 480 - 502 o Szwacka J, (1997). Marketing produktów żywnościowych. Strony: 152 - 170
o Kotler. P. (2005). Marketing. Rozdział 20
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)