Marketing - strona 5

note /search

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1421

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN ISTOTA MARKETINGU Ewolucja marketingu: co to jest marketing, ery (wymienić) Interpretacje marketingu: podejście do marketingu (koncepcyjne, narzędziowe, informacyjno-decyzyjne), co to jest zarządzanie marketingowe Zasady koncepcji marketingowej: koncepcja marketingowa, zasa...

Zasady koncepcji marketingowej

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1442

Zasady koncepcji marketingowej Koncepcja marketingowa czy inaczej orientacja marketingowa opiera się według Ph. Kotlera na czterech zasadach (filarach): rynku docelowym potrzebach klienta marketingu skoordynowanym rentowności (zysk...

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • Marketing
Pobrań: 1953
Wyświetleń: 3388

1.  Podać definicję marketingu i wyjaśnić jego istotę  Marketing   –  zyskowne  zaspokajanie  potrzeb  i  pragnień.  Jego  zadaniem  jest  przekształcanie  potrzeb  społecznych w możliwości osiągania zysku. Jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu konkretne  osoby i grupy otrzymują to...

Produkt poprawiony - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing
Pobrań: 112
Wyświetleń: 854

Marketing 19.11.2012 Po zidentyfikowaniu istniejących segmentów organizacje mogą wybierać spośród różnych opcji działania Albo wybrać szeroki obszar działania albo skoncentrować wysiłki na jakimś fragmencie rynku Możliwe koncepcje -działanie niezróżnicowane(spotykane na rynku dóbr konsumpcyjnych)...

Wyposażenie produktu opakowanie + oznakowanie - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1113

Wyposażenie produktu: opakowanie + oznakowanie. Funkcje opakowania produktu: 1. Zapewnia produktowi ochronę: -zabezpiecza produkt przed urazami mechanicznymi -uniemożliwia wpływ czynników zewnętrznych Dodatkowo: chroni otoczenie przed szkodliwym oddziaływaniem zapakowanego produktu. 2. Umożliwia pr...

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 882

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA = zespół działań i instrumentów, za pomocą których organizacja komunikuje się z rynkiem, przekazując informacje o swojej działalności i produktach. Komunikacja marketingowa jest pojęciem szerszym od promocji. W jej ramach można wyróżnić : komunikację formalną [promocja] ...

Analiza potencjału a otoczenia - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing
Pobrań: 126
Wyświetleń: 980

Marketing Analiza potencjału, a analiza otoczenia Dokonywanie analizy potencjału wydaje się łatwiejsze niż dokonywanie analizy otoczenia. Dlaczego? Większe rozeznanie, co do procesów/zmian zachodzących wewnątrz organizacji niż wiedza na temat zmian zachodzących w jej otoczenia, Łatwiej prowadzi...

Otoczenie organizacji - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1456

Marketing Orientacje: podsumowanie. (Książka str. 28) Otoczenie organizacji. Zewnętrzne warunki działania - otoczenie organizacji. Otoczenie organizacji buduje wszystko, to, co z zewnątrz może na nią wpływać*. *Przy takim ujęciu,...

Etapy rozwoju marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1547

W orientacji marketingowej firma buduje swoja pozycje wykorzystując następujace instrumenty: Promocje (trzeba posiadac konkurencyjny produkt), produkt (oferta), dystrybucje i cenę. Rynek docelowy podkompozycja produktu jakosc asortyment marka usługi Podkompozycja promocji PR Sprzedaż osobi...

Konkurencja. Segmentacja rynku- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 679

Konkurencja Jest bardzo istotnym elementem otoczenia. Zwykle firma działając w określonym segmencie rynku, nie działa sama lecz ma kilku konkurentów. Konkurencja ma duży wpływ na działalność firmy. Śledząc poczyniania konkurencji można w dużym stopniu udoskonalic swoją działalność. Istnieje wyspecj...