Marketing - strona 36

note /search

Wykład - zachowanie się przedsiębiorstw na rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 105
Wyświetleń: 364

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 4 ZACHOWANIE SIĘ PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNU Przedsiębiorstw na rynku zachowuje się inaczej niż konsumenci. W warunkach rynku nabywcy przedsiębiorstw napotyka na 2 podstawowe ograniczenia. Ze strony popytu oraz zasilania finansowego. Zarówno niski popyt ...

Wykład - taktyka i strategia marketingowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 861

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 5 TAKTYKA I STRATEGIA MARKETINGOWA Decyzje marketingowe zawierają ustalenia dotyczące taktyki i strategii marketingowej. Taktyka marketingowa obejmuje decyzje operacyjne krótkookresowe służące do bieżącej działalności. Strategia marketingowa obejmu...

Wykład - Cykl życia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 896

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 6 Cykl życia Cykl życia to okres, którym dany produkt znajduje się na rynku nabywców. W cykl tym wyróżniamy fazy. Z fazami wiąże się zachowanie nabywców i sytuacja firmy produkującej i sprzedającej produkty. Fazom można podporządkować odmienną takty...

Wykład - przedmiot marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 168
Wyświetleń: 931

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 2 Marketing wiąże się z gospodarką rynkową i rynkiem konsumenta tj. Z przewagą podaży nad popytem i sytuacji obfitości dóbr i usług - bogactwem. Podkreśla się społeczną rolę marketingu. Jego funkcje społeczne obejmują: przyczynienie się do lepszego ...

Wykład - zachowanie się konsumentów i gospodarstw domowych na rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 889

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 3 ZACHOWANIE SIĘ KONSUMENTÓW I GOSPODARSTW DOMOWYCH NA RYNKU Największym celem marketingu jest służenie konsumentom, stąd większość badań marketingowych przyjmuje za podstawę charakterystyczną konsumentów i ich zachowanie. Z ekonomicznego punktu widz...

Wykład - otoczenie przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 616

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 1 Przedsiębiorstwo jest w otoczeniu, które nie jest stałe (dynamiczne). Istnieje otoczenie: bliższe ( mamy na nie wpływ - konkurencyjne) dalsze (nie mamy wpływu, ono dyktuje warunki) Otoczenie ogólne: demograficzne, ekonomiczne, społeczno - kulturalne, prawne, ...

Wykład - Innowacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 686

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 4 Innowacja To wszelkie uznane przez człowieka za nowość zmiany w stosunku do stanu poprzedniego dotyczące wartości, zjawisk kulturowych, prądów, myśli, obyczajów, poglądów, nowości techniczne, usprawnienia organizacyjne i społeczne dotyczące dziedzin życia społe...

Wykład - Asortyment

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 784

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 5 Asortyment - celowo dobrany zestaw produktów na, który decyduje się przedsiębiorstwo Asortymentacja - dokonywanie wyboru co przedsiębiorstwo ma produkować i sprzedawać Przekształcenie asortymentu produkcyjnego w handlowy dokonuje się w kanałach dystrybucji Szc...

Wykład - dystrybucja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1148

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 6 Dystrybucja - fizyczny przepływ towarów, wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem produktu finalnego konsumentowi. Kanał dystrybucji - obszar wyjęty, to sieć osób i organizacji wzajemnie powiązanych w procesie udostępniania produktów lub usług do u...

Wykład - Wzorce segmentów rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 763

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 7 Wzorce segmentów rynku pref jednorodne pref rozproszone pref oddzielne grupy oddzielne pref  segmenty naturalne Etapy segmentacji i definiowania rynku docelowego, pozycjonowania oferty rynkowej Segmentacja rynku: identyfikacja zmiennych segmentacji i po...