Marketing - strona 37

Segmantacja i pozycjonowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 735

Segmentacja i pozycjonowanie Segmentacja Rynki składają się z nabywców, którzy się różnią od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach. sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Ka...

Sprzedaż - zadania szefa działu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 567

SPIS TREŚCI 1. ZADANIA SZEFA DZIAŁU SPRZEDAŻY 1. ZADANIA SZEFA DZIAŁU SPRZEDAŻY Podstawowym celem zarządzania sprzedażą jest osiągnięcie zaplanowanych celów firmy za pomocą takiego motywowania członków zespołu handlowego, by pracowali na najwyższym dostępnym poziomie. Spośród podstawowych funkcji...

Strategia rozwoju - fabryka mebli

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 728

Strategia Rozwoju Zielonogórskich Fabryk Mebli ZEFAM S.A. na lata 1998-2002 Spis treści: Analiza przemysłu meblarskiego w latach 90-tych 1.1. Rys historyczny Produkcja Sprzedaż 1.4. Zużycie Prognoza dla przemysłu meblarskiego na lata 1998-2002 2.1. Popyt na meble i produkcja 2.2. Zabezpi...

Strategie wobec konkurentów

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 882

Zachowania przedsiębiorstwa działającego w otoczeniu konkurencyjnym w stosunku do konkurencji Unikanie konkurencji: współpraca z konkurentami z zachowaniem ich odrębności jako podmiotów rynku; eliminowanie konkurentów z rynku z...

Zarządzanie procesami - dealer samochodów

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1274

Zarządzanie procesami na przykładzie dealera samochodów firmy NISSAN Przedstawienie Firmy P.P.U.H J.M. Sp. z o. o. Autoryzowanego dealera Nissan Poland Firma ta powstała w 1995r. I od tego czasu jest autoryzowanym przedstawicielem Nissana. Zajmuje się sprzedażą samochodów tej marki a także prowa...

Analiza rynku - przedsiębiorstwo Thompson

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 588

A N A L I Z A R Y N K U Charakterystyka przedsiębiorstwa Nazwa przedsiębiorstwa - THOMPSON RAMO WOOLDRIGE INC. POLSKA centrala firmy - mieści się w Clevland, Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Zakres działania firmy TRW obejmuje takie kraje jak: Kanada, Stany Zjednoczone, Meksyk, Polska, Nie...

Brand Metrics - próba określenia wartości marki - pojęcie marki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 518

Brand Metrics - próba określenia wartości marki Pojęcie marki powstało znacznie później niż pojęcie produktu, jednakże we współczesnym marketingu odgrywa równoważną, jeżeli nie ważniejszą rolę. Firma wytwarza produkt, jednak konsument zazwyczaj kupuje markę, w obrębie której fizyczne cechy produkt...

Dystrybucja - zadanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 714

Podstawy marketingu Dystrybucja Zadanie: Przedsiębiorstwo produkcyjne rozważa, jaki rodzaj transportu zastosować, aby dostarczać produkty do swoich magazynów w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie i Rzeszowie. Miesięcznie transportuje się ok. 15000 partii, lecz docelowo planuje się transport 18000 pa...

Marketing przedsiębiorstw przemysłowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 672

Specyfika zarządzania marketingowego na rynkach dóbr przemysłowych STRATEGIA MARKETINGU DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH Znaczenie systemu klasyfikacji dóbr ujawnia się szczególnie wyraźnie przy badaniu zróżnicowania wzorca marketingu...

Charakterystyka marketingu przemysłowego

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 917

CHARAKTERYSTYKA MARKETINGU PRZEMYSŁOWEGO SPIS TREŚCI Pojęcie marketingu przemysłowego. Elementy i uczestnicy rynku przemysłowego. 3. Różnice pomiędzy rynkiem dóbr przemysłowych a rynkiem dóbr konsumpcyjnych. Segmentacja w marketingu przemysłowym. kryteria segmentacji, zdefiniowanie rynku docelowe...