Badania marketingowe - strona 3

note /search

Zasady prawidłowej budowy ankiety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1253

Zasady prawidłowej budowy ankiety: * pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie przypomnieć; *pytania powinny być zrozumiałe, jasne dla każdego respondenta; * nie należy wymagać uogólnień w odpowiedziach na pytania; * należy unikać pytań naprowadzających respondenta na odpowiedz o...

Badania ankietowe - ankieta środowiskowa

  • Badania marketingowe
Pobrań: 98
Wyświetleń: 4599

W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, ankieta środowiskowa, ankieta prasowa, ankieta pocztowa. Oprócz tego w treści dokument...

Metody ilościowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1932

Metody ilościowe Zbieranie danych: Wywiad osobisty (PAPI, CAPI) - można coś pokazać, nie ogranicza się do ludzi z telefonem, można doprowadzić do tego, że ankietujemy tylko np. studentów, nie sprawdza się przy wstydliwych problemach, duży koszt - trzeba się przemieszczać Wywiad telefoniczny (C...

Badania marketingowe - ankieta - Opinia publiczna

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1645

Ankieta Szanowni Państwo jesteśmy wiodącą firma która zajmuje się badaniem opinii publicznej. Celem naszego badania jest zebranie opinii na temat podejmowania decyzji o zakupie samochodu. Zwracamy się z uprzejma prośba o rzetelne wypełnienie naszej ankiety która jest w pełni anonimowa. (Proszę zazn...

Badania marketingowe ankieta - Telefon komórkowy

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2044

Ankieta Witamy serdecznie, Ta ankieta pozwoli Panu(i) na wyrażenie swojej opinii na temat operatora telefonu komórkowego, a nam posłuży jako praca badawcza do napisania pracy zaliczeniowej. Ankieta składa się z 17 pytań i jest ona całkowicie anonimowa. Pozdrawiamy i z góry dziękujemy za wypełni...

Badania marketingowe cz I

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1309

Przedmarketingowe koncepcje kierowania firmą: - produkcyjna Związana jest z rewolucją przemysłową, przedsiębiorstwo koncentruje się na masowej produkcji, minimalizacji kosztów produkcji i dystrybucji. Ustalenie przystępnych cen produktów, poszerzenie rynków zbytu. - produktowa przedsiębiorstwo k...

Badania marketingowe - raport - jakość życia w Rzeszowie

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1995

P O L I T E C H N I K A R Z E S Z O W S K A im. Ignacego Łukasiewicza Wydział Zarządzania i Marketingu BADANIA MARKETINGOWE Temat badania: Opinie studentów na temat jakości życia w Rzeszowie Boczoń Jolanta Bura Karolina Chmiel Justyna Rzeszów, 10.01.2011 Spis treści Streszczenie menadżerskie Część ...

Badania marketingowe cz1

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1043

badania marketingowe - jest to proces gromadzenia, przetwarzania, analizy i interpretacji danych oraz prezentacji uzyskanych informacji mających na celu ułatwienie podejmowania decyzji marketingowych. Badania rynku (bez części wspólnej) obejmuje międzynarodowe oraz międzyregionalne powiązania za...

Badania marketingowe cz3

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1190

SKALE Skala Osgoda W skali Osgoda cech badanego obiektu opisane są za pomocą przeciwstawnych określeń. Jest to skala graficzna. Zadaniem respondenta jest zaznaczenie odp(punktu) na skalach. Kawa X jest: tania // droga smaczna// niesmaczna słaba // mocna Skala do pomiaru postaw postawa- oc...

Badania marketingowe wykład

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 84
Wyświetleń: 952

Hipotezy badawcze- to twierdzenia będące odpowiedziami na pytania zawarte w problemie badawczym, które formułujemy na podstawie wcześniejszych badań, własnych doświadczeń, na podstawie wiedzy teoretycznej. Instrumenty pomiarowe: Naturalne: Wzrok, słuch, smak, węch, dotyk Sztuczne\konwencjonal...