Wartość marki - strona 6

Firma Red Bull - projekt z marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 4081

- wartość marki wg rankingu Eurobrand 2007 6 000 000 000 - planowana na 2010 r. liczba sprzedanych puszek 3...

Franchising-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Janusz Andrzej Zymonik
  • Prawo gospodarcze
Pobrań: 49
Wyświetleń: 714

ona na przykład indywidualną inicjatywę i zmusza do uzyskiwania zgody na wszelkie zmiany. Zarówno wartość marki...

Franchising - historia i pojęcie

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 770

ona na przykład indywidualną inicjatywę i zmusza do uzyskiwania zgody na wszelkie zmiany. Zarówno wartość marki...

Francja - telewizja publiczna

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jan Adamowski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 91
Wyświetleń: 728

twórczości audiowizualnej, 3. podniesienie wartości marki ARTE, 4. rozwój partnerstwa międzynarodwego, 5...

Historia gospodarcza Polski - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • prof. dr hab. Kazimierz Przybysz
  • Historia społeczna Polski
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1141

ze spadkiem wartości marki polskiej. Obserwowano dalszy wzrost cen, jako coraz bardziej uciążliwe zjawisko...

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Agnieszka Perchla-Włosik
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 329
Wyświetleń: 2513

tworzenia wizerunków marek i wartości marek (Brand Equity). 5. Promotions (promocje - zarządzanie kampaniami...

Podstawy zarządzania - wykłady - Proces kierowania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Henryk Bieniok
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 1204
Wyświetleń: 6979

...Obiekt kierujący powoduje zmianę zachowania obiektu kierowanego przy pomocy procesu kierowania. Na proces kierowania / zarządzania składają się 4 funkcje: -Planowanie (zawsze zaczynać od głównego celu; wszystko powinno mieć określony cel; później pojawia się uzasadnienie; rozmowa ...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • dr Teresa Królikowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1771

marki: - liczba lojalnych klientów - stopień zauważalności marki - udział w rynku i miejsce w rankingu...