Wartość marki - strona 5

Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1575

, sojusze, realizacja strategii, komunikacje dwustronne i jawność, wartość marki, reputacje, wartość marki...

Marka, formy promocji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1162

wartości marce np. herbata standard - kwadratowe torebki - okrągłe torebki Przyczyny występowania różnic...

Marketing - wykłady i ćwiczenia

  • Politechnika Lubelska
  • mgr inż. Marcin Gąsior
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2142

” rzadko kiedy bywają udane Czynniki wpływające na wartość marki: czas obecności na rynku stopień...

Istota reklamy - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2674

przez nabywców postrzeganych wartości marki na nowe produkty, - reklama ukierunkowana - kieruje konsumentów...

Zintegrowany marketing medialny-skrypt 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1099

, takie jak: Rozpoznawalność Lojalność Popularność Wpływają na wartość marki. Im są one wyższe, tym lepsza pozycja rynkowa...

Segmantacja i pozycjonowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 735

do marki, bo to ono bezpośrednio zwiększa wartość marki na rynku i podnosi jej rentowność. Innowacja...

Wartości

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1421

Relacje z dostawcami Komunikowanie Oferowanie wartości wartości Marka i wizerunek Relacje z klientami...