Wartość marki - strona 4

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 448

, mierzoną zwykle wartością marki. I tak działająca od 114 lat Coca - Cola posiada markę wycenioną...

Wykład - Cykl życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 735

z wyższych cen budowanie wizerunku firmy dla klientów: prestiż, snobizm jakość Wartość marki - jej zdolność...

Co to jest marka

Pobrań: 49
Wyświetleń: 1533

: „ Jestem bezpieczny w razie wypadku”.  wartości. Marka mówi też o wartościach dostarczanych przez producenta...

Strategie marki - pytania i odpowiedzi

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Nowak
  • Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Pobrań: 63
Wyświetleń: 840

. Czym jest kapitał (wartość) marki wg koncepcji Aakera? Na czym polega związek wielkości kapitału marki...

Brand Public Relations

  • Funkcje i techniki Public Relation
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1253

) - technika pomiaru wartości marek oparta na typowym modelu kotlerowskim. Aby marka zaistniała na rynku...

Zintegrowany marketing medialny-skrypt

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 350
Wyświetleń: 861

, takie jak rozpoznawalność, lojalność i popularność wpływają na wartość marki - im są one wyższe, tym lepsza pozycja rynkowa...