Wartość marki - strona 3

Wykład - definicja marki, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 924

korzyści i wynikającą z nich satysfakcję; wartości - marka produktu potwierdza wyposażenie...

Wykład - Wartość przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Katarzyna Rupik
  • Controlling marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 679

kapitału własnego (ROE), ekonomiczna wartość dodana (EVA) aktywów marketingowych: wartość marki, wartość...

Marka a public relations

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Funkcje i techniki Public Relation
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1743

i frez 2. Wartości marki - cała wiązka wartości jakie twórcy marki pragną zaproponować swoim klientom...

Prawo własności przemysłowej

  • Politechnika Wrocławska
Pobrań: 168
Wyświetleń: 3633

doc. Notatka w formie referatu na temat: prawo własności przemysłowej (wynalazki, patenty, znaki towarowe, topografie układów scalonych), zawiera szczegółowe informacje i dogłębną analizę zagadnienia. Notatka pozwoli na za...

Marka - opracowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 770

wypadku”. wartości. Marka mówi też o wartościach dostarczanych przez producenta. Mercedes zapewnia wysokie...