Wartość marki - strona 7

Mikroekonomia UEK testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Jan Czekaj
  • Mikroekonomia
Pobrań: 2492
Wyświetleń: 15148

rocznie. Gdy wartość marki względem złotego rośnie o 1%, to zyski Wilhelma rosną o 2 zł rocznie...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 2247
Wyświetleń: 2695

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Historia Gospodarcza - notatki

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr hab. Małgorzata Maria Słodowa-Hełpa
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 1547
Wyświetleń: 4585

Pojawiają się takie pojęcia jak feudalizm, dualizm gospodarczy (agrarny), kapitalizm handlowy, system folwarczno-pańszczyźniany, kapitalizm wolnokonkurencyjny, rewolucja przemysłowa, rewolucja agrarna, kapitalizm monopolistyczny. Opisana jest także historia gospodarki Polski, Europy i świata w XXw....

Zarządzanie wiedzą zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Bogusz Mikuła
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 1295
Wyświetleń: 2107

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ Bell - teoria społeczeństwa postindustrialnego (cztery stopnie rozwoju od momentu pojawienia się ludzkości na ziemi (2-4 mln lat temu): - preagrarny z dominacją zbieractwa i myślistwa, - agrarny z gospodarką rolną i obróbką metali, - industrialny (od pocz. XIX w.) z produkcj...

Historia Gospodarcza - rozwój

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1673

in. tematyki rozwoju historii gospodarczej, genezy i istoty feudalizmu, dualizmu gospodarczego, kształtowania się układu kapitalistycznego w Europie Zachodniej, rewolucji przemysłowej, rewolucji agrarnej, narodzin kapitalizmu na ziemiach polskich, gospodarki światowej w okresie wojny, świata i Pols...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • prof. dr hab. Aleksander Oksanych
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1967

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1897

Zasoby ludzkie i ich koszty ? pojęcia podstawowe. Strategiczna rola zasobów ludzkich. Wpływ zarządzania ludźmi na efekty przedsiębiorstwa. Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimiZasoby ludzkie i ich koszty – pojęcia podstawoweW wielu pracach z dziedziny zarządzania pomijano lub banalizow...

Nowe trendy -marketing

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1589

nowe trendy - markgeting Agnieszka Sokołowska ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE PRACA WYRÓŻNIONA W KONKURSIE NA NAJLEPSZE DYSERTACJE DOKTORSKIE Warszawa 2005 © Copyright by Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych Al. Niepodległości 162, lokal 150 02-...