Opracowanie egzaminu (książka Szpak)
- Uniwersytet Chorzowski
- Historia Gospodarcza
zlota(ustalenie wartości marki rentowej do zlota) Wilek kryzys gospodarczy Przyczyny załamania...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
zlota(ustalenie wartości marki rentowej do zlota) Wilek kryzys gospodarczy Przyczyny załamania...
rocznie. Gdy wartość marki względem złotego rośnie o 1%, to zyski Wilhelma rosną o 2 zł rocznie...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...
Pojawiają się takie pojęcia jak feudalizm, dualizm gospodarczy (agrarny), kapitalizm handlowy, system folwarczno-pańszczyźniany, kapitalizm wolnokonkurencyjny, rewolucja przemysłowa, rewolucja agrarna, kapitalizm monopolistyczny. Opisana jest także historia gospodarki Polski, Europy i świata w XXw....
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ Bell - teoria społeczeństwa postindustrialnego (cztery stopnie rozwoju od momentu pojawienia się ludzkości na ziemi (2-4 mln lat temu): - preagrarny z dominacją zbieractwa i myślistwa, - agrarny z gospodarką rolną i obróbką metali, - industrialny (od pocz. XIX w.) z produkcj...
in. tematyki rozwoju historii gospodarczej, genezy i istoty feudalizmu, dualizmu gospodarczego, kształtowania się układu kapitalistycznego w Europie Zachodniej, rewolucji przemysłowej, rewolucji agrarnej, narodzin kapitalizmu na ziemiach polskich, gospodarki światowej w okresie wojny, świata i Pols...
doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...
Zasoby ludzkie i ich koszty ? pojęcia podstawowe. Strategiczna rola zasobów ludzkich. Wpływ zarządzania ludźmi na efekty przedsiębiorstwa. Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimiZasoby ludzkie i ich koszty – pojęcia podstawoweW wielu pracach z dziedziny zarządzania pomijano lub banalizow...
nowe trendy - markgeting Agnieszka Sokołowska ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE PRACA WYRÓŻNIONA W KONKURSIE NA NAJLEPSZE DYSERTACJE DOKTORSKIE Warszawa 2005 © Copyright by Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych Al. Niepodległości 162, lokal 150 02-...