Promocja dodatkowa - strona 2

Wizerunek i promocja-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 0
Wyświetleń: 420

kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami 3. Promocja dodatkowa  to instrument promocji obejmujący...

Reklama i promocja-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

i pozytywnego wyobrażenia o przedsiębiorstwie.   Promocja sprzedaży (sales promotion) -promocja dodatkowa...

Marketing -promocja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 574

kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami. ·promocja dodatkowa, To instrument promocji obejmujacy...

Marketing mix-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 77
Wyświetleń: 511

i aktywizowaniu sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami 3. Promocja...

Obniżki cen w hotelarstwie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1043

- to odpowiedni dobór narzędzi promocyjnych, do których zaliczmy: Reklama Sprzedaż osobista Promocja dodatkowa...

Promocja - definicja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1358

, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni, public relations. Promocja dodatkowa (zwana...