Wizerunek i promocja-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 504
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wizerunek i promocja-opracowanie - strona 1 Wizerunek i promocja-opracowanie - strona 2

Fragment notatki:

Wizerunek
Elementy wizerunku: Trzy perspektywy: 1) Wewnętrzna - wizerunek firmy wśród pracowników 2) Rynkowa - wizerunek rynkowy 3) Socjologiczna - wizerunek istniejący w opinii publicznej Wymiary wizerunku firmy: 1) wewnętrzny: a) wynagrodzenie b) świadczenia socjalne c) pewność zatrudnienia d) styl kierowania 2) rynkowy: a) firma postrzegana jako innowacyjna b) pozycja rynkowa c) polityczna 3) socjologiczny: a) zaangażowanie społeczne b) orientacja ekologiczna Typy wizerunków: 1) Zwykły - upowszechniony w kierownictwie firmy 2) lustrzany - jak sądzą w kierownictwie, ma on otoczenie społeczne 3) pożądany - można się do niego zbliżać, tura 5 - 10 lat 4) optymalny - kompromis możliwy do osiągnięcia
Promotion mix - To złożona kompozycja środków o zróżnicowanych funkcjach i rożnej strukturze wewnętrznej wykorzystywana w polityce komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, w której dominujące znaczenie posiadają cztery grupy instrumentów: 1. Reklama  to instrument promocji będący bezosobową, płatną i adresowaną do masowego odbiorcy formą przekazywania informacji rynkowych przez określonego nadawcę 2. Sprzedaż osobista  to instrument promocji polegający na prezentowaniu oferty przedsiębiorstwa i aktywizowaniu sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami 3. Promocja dodatkowa  to instrument promocji obejmujący zespół środków zwiększających stopień atrakcyjności produktu dla nabywców i podwyższających ich skłonność do zakupu 4. Public relation - propaganda marketingowa.
Na promotion-mix składają się:
- reklama,
- Public Relations,
- promocja (akwizycja) sprzedaży,
- sprzedaż bezpośrednia (osobista).
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz