Promocja dodatkowa

Wykład 7 z podstaw marketingu

  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 777

promocyjnych (ujęcie klasyczne) : reklama, promocja dodatkowa (uzupełniająca), sprzedaż osobista, pr Reklama...

Przewodnictwo cenowe

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1302

promocyjnych (ujęcie klasyczne) : reklama, promocja dodatkowa (uzupełniająca), sprzedaż osobista, pr Reklama...

Wykład-istota, procedury i kryteria segmentacji

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 777

, poważny użytkownik) Wrażliwość na narzędzia marketingu ( jakość, cena, usługi, reklama, promocja dodatkowa) ...

Wykład - reklama w marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Michał Jaśniok
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 889

nakładów i efektów pracy kontrola i ocena sprawności działania PROMOCJA DODATKOWA PROMOCJA DODATKOWA...