Promocja dodatkowa - strona 3

Wykład - promocja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Michał Jaśniok
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 854

sprzedawców z nabywcami. promocja dodatkowa, To instrument promocji obejmujący zespół środków zwiększających...

Cele promocji sprzedaży- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 70
Wyświetleń: 616

, jak to pokazuje tab. nr 6. OBNIŻKA CEN 0% 10% 20% 30% Bez promocji dodatkowej 100 17 313 55 Pokazy i prezentacje...

Wykład - Definicja promocji wg T. Sztuckiego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1274

za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami promocja dodatkowa - obejmuje...

Typy orientacji marketingowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1211

. Pod względem zakresu stosowanych instrumentów w dziedzinie sprzedaży takich jak: reklama, promocja, dodatkowe...

Biznes plan - pub studencki

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 350
Wyświetleń: 5460

Promocja Obejmuje cztery grupy środków : - reklama - sprzedaż osobista - promocja dodatkowa - public...

Zarządzanie SUM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3717

reklamy w strategii marketingowej podstawowe wskaźniki medialne funkcje promocji dodatkowej PR w budowaniu...