Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - strona 17

note /search

Układ rodzajowy i układ kalkulacyjny

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Polityka
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1477

Układ rodzajowy i układ kalkulacyjny. Układ rodzajowy dzieli koszty z punktu widzenia ich treści ekonomicznej. W układzie rodzajowym kosztów wyróżnia się następujące pozycje: Amortyzacja- koszty z tytułu planowych odpisów zużycia środków trwałych, oraz wartości niematerialnych i prawnych.Zużycie ma...

Zabytki w Polsce

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Polityka
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

Zabytki Centrum miasta skupia się przy wschodnim brzegu Jeziora Mikołajskiego. Przy Placu Kościelnym znajduje się piękny, klasycystyczny, XIX wieczny kościół ewangelicki z wysoką wieżą zegarową. W jego wnętrzu możemy podziwiać kasetonowe sklepienie, drewniane empory i umieszczone nad wejściem organ...

Pedagogika - pojęcia podstawowe

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Pedagogika czasu wolnego
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1603

Pedagogika - jest nauką bo spełnia podstawowe pojęcia: - ma własne pojęcia - przedmiot badań - metodologia Każda nauka aby nazwać ją nauką musi posiadać własne pojęcia (w pedagogice takim pojęciem zasadniczym jest wychowanie czyli socjalizacja). Kształcenie ogólne łączy ludzi natomiast kształce...

Badania marketingowe i ich cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 399
Wyświetleń: 1400

Badania marketingowe *Badania marketingowe jest to systematyczne i obiektywne gromadzenie oraz analiza informacji w celu identyfikacji i rozwiązania dowolnego problemu w dziedzinie marketingu. *Badanie marketingowe jest projektem opartym na planie, z określonymi celami, harmonogramem działań, bud...

Cena w marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 861

Cena w marketingu mix *Decyduje o przychodach firmy - jedyny element marketingu-mixu wprost generujący przychody *Wskaźnik wartości produktu dla konsumenta *Środek budowania wizerunku firmy i produktu *Cena pośrednią informacją o jakości produktu Cele polityki cenowej Przetrwanie firmy na rynku...

Cykl życia produktu - Strategia marketingowa

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 679

Cykl życia produktu * Cykl życia produktu - przedstawia w postaci chronologicznej wzrost i stopniową utratę zdolności danego produktu do zaspakajania potrzeb konsumentów (wzrost i utratę wartości). Klasyczny cykl życia produktu obejmuje fazy: wprowadzenie na rynek wzrost sprzedaży dojrzałość ryn...

Dystrybucja jako element marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 280
Wyświetleń: 3003

Dystrybucja jako element marketingu mix Marketingowy kanał dystrybucji oznacza sposób połączenia i kolejność ogniw (dystrybucji). Składa się z indywidualnych osób i firm uczestniczących w procesie dostarczania produktu na rynek, do konsumpcji przez indywidualnego konsumenta lub nabywcę instytucjon...

Marketing w wybranych rodzajach działalności

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 658

Marketing w wybranych rodzajach działalności Marketing w przedsiębiorstwach usługowych *Konsumenci usług przy wyborze polegają w większym stopniu na opinii osób trzecich niż na reklamie firmy. *Wyznacznikami jakości usług są przede wszystkim: cena, reputacja osób wykonujących daną usługę oraz wyst...

Marketing wirusowy i etyka marketingu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 903

Marketing wirusowy *Marketing wirusowy (zw. marketingiem szeptanym) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyc...

Plan i budżet marketingowy

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1239

Plan marketingowy Dla realizacji strategii marketingowej konieczny jest właściwy i dobrze zbudowany plan marketingowy. Jest on podstawą wszelkich działań marketingowych firmy. Dobry plan marketingowy powinien spełniać cztery zasadnicze funkcje, powinien być środkiem: *komunikacji wewnątrz firny i...