Marketing przemysłowy - strona 2

Przesłanki subiektywne - czynniki

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1512

Przesłanki subiektywne Bardziej szczegółowa opinia i potencjalnym dostawcy panujące wśród podmiotów rynku i ewentualnie zweryfikowane przez własny lub obcy (zakontraktowany) wywiad gospodarczy Osobiste kontakty, znajomości i przyjaźnie pracowników i członków kierownictwa nabywcy i potencjalnego ...

Rynki wyrobów i usług przemysłowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 0
Wyświetleń: 658

Marketing przemysłowy -to marketing dóbr i usług oferowanych przedsiębiorstwom, pośrednikom, jednostkom zarządowym i instytucjom nie zorientowanym na zysk, które zużywają te dobra same lub przekazują je innym odbiorcom przemysłowym. - ang. Indu...

System dystrybucji - organizacja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 0
Wyświetleń: 889

System dystrybucji przedsiębiorstwie powinien: Zapewniać fizyczną osiągalność poszukiwanego produktu Stwarzać warunki dogodnych zakupów Dostarczać satysfakcji potencjalnym klientom Eliminować zbędne koszty, które mogą mieć wpływ na poziom...

Zaufanie w marketingu przemysłowym

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574

Zaufanie w marketingu przemysłowym Pojęcie zaufania w biznesie powstało w latach 80. XX wieku. W tym czasie na Uniwersytecie w Chicago pojawiły się pierwsze wzmianki o zaufaniu i zostały opublikowane pierwsze artykuły mówiące o tym, że gdyby istniało zaufanie wśród partnerów, wszelkie transakcje ...

Opakowanie - funkcje

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 7
Wyświetleń: 854

OPAKOWANIE Opakowanie - wyrób przeznaczony do ochrony innych wyrobów przed uszkodzeniem, a także do ochrony otoczenia przed szkodliwym odziaływaniem zapakowanego towaru Opakowanie składa się z: Środka opakowaniowego - wyrobu przeznaczonego do pokrycia zapakowanego towaru lub utrzymania go w cało...