Marketing przemysłowy

Projekt marketing przemysłowy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Anna Czubacka
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 504
Wyświetleń: 3080

...Pierwsza kuchnię gazowo-węglową wyprodukowano we Wronkach w roku 1957. Dzisiaj wykorzystujemy te 50 lat doświadczenia do produkcji  nie tylko kuchni, ale także do wprowadzania na rynek innych nowoczesnych produktów ułatwiających domowe obowiązki. W pierwszym okresie obecności na rynku doskona...

Analiza rynków produktów przemysłowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 994

Analiza i prognoza rynków produktów przemysłowych analizy wyników produktów przemysłowych dotyczą popytu badania tego rynku powinny opierać się na trzech podstawowych zakresach: 1) Analizy przewidywanego popytu w następnych okresach oraz przemian jakie mogą wystąpić na rynku. - W wyniku działań...

Cykl życia produktów przemysłowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1050

Cykl życia produktów przemysłowych W przypadku produkcji maszyn i urządzeń mówimy o cyklu życia produktu. Występuje porównywalność z dobrami trwałego użytku. W masie podstawowych surowców, materiałów, paliw, pojęcie to nie jest w ogóle adekwatne - tu nie można mówić o cyklu życia. Metoda ABC Jes...

Badanie rynku produktów - czynniki

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 42
Wyświetleń: 980

Czynniki powodujące iż przedsiębiorstwo potrzebuje badać rynek produktów. Trzy grupy tych czynników: Powstanie i wstępne techniczne opracowanie pomysłu nowego środka produkcji wyrobu dotychczas nie produkowanego w tym przedsiębiorstwie i uznanych mu konkurencyjnych producentów lub wyrobu wytwarza...

Klasyfikacja produktów przemysłowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1141

Klasyfikacja produktów przemysłowych Produkt - dobro lub usługa zdolna do zaspokojenia ludzkich potrzeb. Wszystko to co można oferować nabywcom. Dla potrzeb marketingu produkty dzieli się wg kategorii jego ostatecznego odbiorcy: I produkty konsumpcyjne oraz II produkty przemysłowe Wśród produkt...

Skład grupy decyzyjnej

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1498

Kto może wchodzić w skład grupy decyzyjnej Produkty przemysłowe Użytkownik - inicjator zakupu i to on odczuwa bezpośrednio skutki dobrego lub złego zakupu. Badany - osoba zbierająca i analizująca informacje rynkowe, która dysponuje najszerszym zbiorem informacji i ona może decydować jaki strumi...

Nabywcy dóbr przemysłowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1393

Nabywcy dóbr konsumpcyjnych Wszystkich konsumentów charakteryzują pewne zbliżone cechy odnoszące się do podejmowanych decyzji zakupów, które są niezależne od innych czynników. Zaliczane są: Emocjonalność decyzji Ograniczona wiedza o nabywanym towarze Opieranie się na wiedzy innych osób Wystę...

Okręgi przemysłowe na świecie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 49
Wyświetleń: 2723

Okręgi przemysłowe na świecie Okręg Damodar w Indiach obejmuje: Sindri, Jamshedpur, Asansol - utworzony na bazie: węgla kamiennego, rud żelaza oraz miedzi, miki, boksytów - główne gałęzie przemysłu: hutnictwo żelaza i stali, elektromaszynowy (metalowy, obrabiarkowy, środków transportu), chemiczny...

Podział informacji w przedsiębiorstwie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1666

Podział informacji w przedsiębiorstwie. I z punktu widzenia potrzeb kierownictwa możemy wyróżnić 3 rodzaje informacji: informacje, które mają służyć pomocą w podejmowaniu decyzji informacje, które mają zapewnić odpowiednią komunikację między pracownikami informacje, które mają zapewnić inne po...

Przemysłowy marketing-mix

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1106

Przemysłowy marketing-mix Produkt Jakość techniczna Głębokość asortymentu Marka Instalowanie i serwisy Gwarancje Doradztwo techniczne i szkolenia Dystrybucja Negocjacje Zawieranie transakcji Sprzedaż (kanały dystrybucji) Terminowość dostaw Magazynowanie Promocja Sprzedaż bezpośrednia Pr...