Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych - strona 2

note /search

Czynniki warunkujące skuteczne komunikowanie

  • Politechnika Gdańska
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1218

Czynniki warunkujące skuteczne komunikowanie się w organizacji Umiejętność porozumiewania się odgrywa ogromną rolę zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym każdego człowieka. Nasze sukcesy czy porażki, zadowolenie bądź przeżywane stresy zależą w dużej mierze od tego, w jaki sposób nawiązujemy kon...

Sekrety negocjacji - Postawy negocjacyjne

  • Politechnika Gdańska
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1036

Początek formularza Sekrety negocjacji Negocjacje to szczególny proces, w którym postrzeganie staje się rzeczywistością, toczy się walka na ustępstwa, a wygrywa ten, kto ma (lub sprawia wrażenie, że ma) więcej możliwości wyboru. Co ma wspólnego randka twojej córki z kryzysem haitańskim? Sprytna n...

Techniki wywierania wpływu na ludzi

  • Politechnika Gdańska
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 910

„TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI W NEGOCJACJACH” Negocjacje to wielostronny proces porozumiewania się w sytuacji konfliktu interesów czy rozbieżności poglądów zaangażowanych w negocjacje stron. Trudny, złożony i skomplikowany proces podejmowania wspólnej decyzji, w którym każda ze stron stara ...

Wykład (4)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 434

3.1 Jakie dążenia są dla ciebie najważniejsze w życiu. Każdy człowiek ma jakieś marzenia, do czegoś dąży, rezygnuje z jednych rzeczy na rzecz innych. Również ja, jak każdy normalny człowiek dążę do czegoś. Rozpocząłem studia aby zdobyć niezbędnej wiedzy teoretycznej, otrzymać dyplom i móc się szcz...

Wykład (11)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 511

10. Jaki styl kierowania odpowiada Tobie jako pracownikowi. Na pewno każdy ze stylów kierowania - autokratyczny, demokratyczny i nieingerujący - ma swoje plusy i pewnie każdemu pracownikowi odpowiada inny styl kierowania. Na nieszczęście miałem możliwość przekonania się jak styl autokratyczny może...

Wykład (13)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 567

12. Jak ocenisz praktyczną przydatność opisanych metod dobory zawodowego pracowników. Powszechnie wiadomo, że na rozmowach kwalifikacyjnych każdy mówi co mu się żywnie podoba, można naopowiadać niestworzonych rzeczy i potencjalny pracodawca i tak tego nie sprawdzi, przynajmniej nie przed przyjęciem...

Wykład (15)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 637

14. Opisz jakie fizyczne i psychologiczne czynniki studiów należy zmienić aby poprawić wyniki osiągane przez studentów. Naturalnie na wyniki osiągane przez studentów ma wpływ wiele czynników. Niewątpliwie są to warunki fizyczne jak bogate zaplecze naukowe, bibliotekę w której studenci mogą znaleźć ...

Wykład (16)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 567

15. Jak oceniasz przydatność zajęć z przedmiotu „Psychologia zarządzania” w pracy kierownika. Zawsze byłem zwolennikiem przedmiotów z których mogę coś wynieść, które przydadzą mi się w mojej karierze zawodowej, będą pomocne w pracy i w przyszłym życiu, dlatego bardzo pozytywnie oceniam ten przedmio...

Grupa i wpływ grupy - prezentacja

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Psychologia zarządzania ludźmi Kształtowanie relacji pracowniczych
Pobrań: 182
Wyświetleń: 651

Grupa – kiedy mamy z nią do czynienia? Kiedy grupa działa silniej na jednostkę? Czy małe grupy mogą „coś zwojować”? Normy grupowe czym są czemu służą Grupa społeczna a niespołeczna: wspólny cel (na początku może być narzucony z zewnątrz, nie musi być akceptowany) interakcje pomiędzy człon...