Zarządzanie jakością - strona 14

note /search

Zarządzanie zasobami ludźkimi, sem 6

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 56
Wyświetleń: 497

Zarzadzanie zasobami ludzkimi: Zarządzanie infrastrukturą *budynki, pomieszczenia, przestrzeń do pracy i związane z tym uzbrojenie *wyposażenie procesu zarówno sprzętowe, jak i oprogramowanie *usługi pomocnicze, takie jak transport lub komunikacja Zarządzanie środowiskiem pracy(6.4) Procesy związane...

Źródło znaczenia jakością, sem 6

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 623

Źródła znaczenia jakości i zarzadzania w działalności gospodarczej[1]-potrzeby praktyki, -rosnące znaczenia jakości w walce konkurencyjnej na rynku międzynarodowym, -rosnące wymagania jakościowe z powodu nasycenia rynku towarami standardowymi, -potrzeby w zakresie ochrony środowiska i ograniczoności...

Rodzaje audytów - wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 231
Wyświetleń: 854

Audit pierwszej strony Audit drugiej strony Audit drugiej strony Audit trzeciej strony Rys. Systematyka auditów jakości z punktu widzenia danego przedsiębiorstwa. (źródło: oprac. własne). Geneza i przyczyny przeprowadzania auditów Rozwój systemów zapewnienia jakości związany jest z ukształtowaniem...

Zarządzanie jakością - wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 140
Wyświetleń: 602

Menedżerowie coraz częściej szukają skutecznych metod wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami. Jednym z najlepszych i sprawdzonych narzędzi umożliwiających nowe spojrzenie przez kierownictwo na organizację jest jakość, a w szczególności jego element - audit wewnętrzny. Z jednej strony prowadz...

Audyt wewnętrzny - sprawozdanie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 203
Wyświetleń: 966

POWIAT OLEŚNICKI STAROSTWO POWIATOWE W OLESNICY AUD YT WEWNĘTRZNY WZÓR SPRAWOZDANIA Z PRZEPROWADZENIA AUDYTU STRONA TYTUŁOWA Nazwa i numer (oznaczenie) zadania audytowego, Audytor wewnętrzny uczestniczący w zadaniu audytowym oraz numer imiennego upoważnienia do przeprowadzania audytu wewnętrznego,...

Zarządzanie jakością - wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 210
Wyświetleń: 812

1 ZARZ DZANIE JAKO CI WYKŁAD W.W.KUBIAK – ZARZ DZANIE JAKO CI ródła informacji: • wykład • sie :  http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~kca/ • literatura uzupełniaj ca do  poszczególnych tematów.  W.W.KUBIAK – ZARZ DZANIE JAKO CI JAKO 1. Filozofia jako ci, podstawy nauki o jako ci 2. Kwalitologia 3. System...

Duch organizacji

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 21
Wyświetleń: 826

DUCH ORGANIZACJI W organizacji zarządzanej przez cele chodzi o to, aby „zwykli ludzie dokonywali rzeczy niezwykłych”. O tym, czy jest to możliwe w praktyce, decyduje duch, czyli klimat organizacji. Z niego rodzi się motywacja do pracy, odwołująca się do ludzkich rezerw poświęcenia i wysiłku; od nie...

Elementy i rodzaje kompetencji - omówienie.

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1015

Elementy i rodzaje kompetencji Istnieją różne poglądy na temat elementów kompetencji. Niektórzy utrzymują , że pojęcie kompetencji obejmuje zachowanie poszczególnych osób w trakcie pełnienia powierzonych im funkcji oraz wiedzę i umiejętności , które mają wpływ lub też leżą u podstaw tego zachowania...

Jak skutecznie oceniać kompetencje - omówienie.

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

Jak skutecznie oceniać kompetencje? Najistotniejszym bogactwem organizacji są ludzie chętni do wykonywania swojej pracy na najwyższym poziomie posiadanych kompetencji. Ale jak badać poziom kompetencji pracowników i jak wykorzystać uzyskane informacje ? Odpowiedzią na powyższe pytania jest metoda zw...

Kierownicy - omówienie.

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 637

KIEROWNICY Każda organizacja realizująca jakiś cel musi zbudować ekipę ludzi z prawdziwego zdarzenia i zespolić indywidualne wysiłki w wysiłek wspólny. Każdy pracownik firmy wnosi do niej coś innego, ale suma tych wkładów daje realizację wspólnego celu. Wysiłki wszystkich muszą nawzajem do siebie p...