Zarządzanie strategiczne - strona 4

note /search

Zarządzanie strategiczne i strategia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1120

ZARZĄDZANIE W PRZYSZŁOŚCI TENDENCJE ZMIAN PO 2010 CO WPŁYNIE NA STRATEGIĘ PRZEDSIĘBIORSTWA: wymagania klientów co do jakości produktów i usług, umiejętności w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników, konkurencja międzynarodowa, nowe technologie, konsolidacja branży, konkurencja niż, ogran...

Zarządzane strategiczne cz 1

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 315
Wyświetleń: 1281

Zarządzane strategiczne Każda organizacja (w tym przedsiębiorstwo) posiada cele, które wyznaczają jej główny dział. Przez cele organizacji rozumie się: 1) jej rolę, czyli miejsce w społeczeństwie i ogólnie określona działalność; 2) jej misję, czyli szczególny powód jej istnienia różniący się od ...

Zarządzane strategiczne cz 1b

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1001

Zarządzanie strategiczne Paradygmat - zespół założeń jakie obowiązują Nie ma jednej jedynej słusznej metody zarządzania. Zarządzanie jest specyficzną i wyróżniającą się cechą każdej organizacji. Cele strategiczne mają wpływ na strukturę organizacji. Organizacja - armia, przedsiębiorstwo, mini...

Zarządzane strategiczne cz 2

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1092

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE 1.0 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA 1.1. INFORMACJE OGÓLNE „ Warunkiem funkcjonowania firmy na rynku jest osiąganie zysku”. Przedsiębiorstwem, które chciałabym poddać analizie zwenętrznej i wewnętrznej jest „ PPHU WIGA ”. Gdy PPHU Wiga rozpoczynała działalność produkcji odzieży ...

Zarządzane strategiczne cz 2b

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1127

Zarządzanie strategiczne Związek między polityką, a strategią firmy: Polityka wyznacza Strategia wyznacza decyzje wyznaczają pole swobody pole relacji (walka, pole manewru (gry, współpraca). opory). Władza kultura Model Analizy strategicznej struktura tożsamość Pole swobod y - zależy od warunk...

Zarządzane strategiczne cz 3

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1176

Problem globalizacji polskich przedsiębiorstw: konkurencja globalna i lokalna odbiorcy mają coraz większe potrzeby, wymagania , producenci muszą się coraz bardziej dostosowywać do tych wymagań państwo industrialne przekształciło się w państwo informatyczne w przedsiębiorstwach ponoszone są co...

Zarządzane strategiczne cz 5

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1491

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE Plan pracy: 1. Wstęp 3 2.Istota zarządzania strategicznego4 3. Wdrażanie zarządzania strategicznego5 4. Etapy zarządzania strategicznego7 4.1. Analiza strategiczna 7 4.2. Wybór strategiczny9 4.3. Realizacja strategii9 5. Zalety i wady zarządzania strategicznego11 ...

Zarządzane strategiczne notatki ćwiczenia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1155

Strategia (5 lat) → decyzje strategiczne podejmowane są na najwyższym szczeblu → dotyczą całego przedsiębiorstwa Odpowiedź na 3 kwestie: WIZJA (sens istnienia organizacji); misja; DOMENA DZIAŁANIA (produkt, odbiorca, konkurenci, rynki) konkurencja bezpośrednia - każdy z każdym budowanie nisz...

Zarządzanie strategiczne i Alianse strategiczne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1323

ALIANSE STRATEGICZNE WSTĘP Ulegająca zmianie struktura konkurencji oraz burzliwy rozwój otoczenia wymuszają nową orientację przedsiębiorstw. Wzrastające tendencje globalizacyjne wzmagają konkurencję. Przedsiębiorstwa międzynarodowe są zmuszone do poszukiwania nowych opcji strategicznych. Wśród ko...

Alianse strategiczne - badania aliansów przedsiębiorstw

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1106

Systematyczne badania aliansów przedsiębiorstw są prowadzone na świecie zaledwie od połowy lat osiemdziesiątych. Badania te, oparte na różnych założeniach teoretycznych, charakteryzują się niezwykłą różnorodnością podejść, metod i technik badawczych. Konsekwencją tej różnorodności jest brak jasnej ...