Zarządzanie strategiczne - strona 5

note /search

Analiza łańcucha Wartości - zarządzanie strategiczne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1442

Zarządzanie strategiczne Analiza łańcucha wartości Koncepcja łańcucha wartości, spopularyzowana przez Michaela E. Portera w po­łowie lat osiemdziesiątych, ma ona swoje metodologicz­ne korzenie w dwóch znanych sposobach badania problemów zarządzania przedsiębiorstwem. Pierwszy z nich to analiza wart...

Analiza Space - zarządzanie

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2394

Analiza strategiczna SPACE Najważniejsze decyzje strategiczne przedsiębiorstwa dotyczą jego rozwoju. Wśród nich do podstawowych należą decyzje dotyczące wyboru domeny, czyli rodzajów działalności opisanych zwykle w kategoriach produktu i rynku. W stosunku do rzeczywistych i potencjalnych domen ...

Analiza SWOT teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1729

Analiza SWOT 1.Wstęp Na początku lat dziewięćdziesiątych planowanie i zarządzanie strategiczne stało się przedmiotem żywych dyskusji. Potem stało się niesłusznie zresztą instrumentem krytykowanym jako niezbyt przydatnym w praktyce. Okazało się, że w wielu przedsiębiorstwach, w których sporządzon...

Analiza Swot i Tows - ocena pozycji organizacji

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1456

Analiza TOWS/SWOT Analiza TOWS/SWOT jest kolejną po analizie SWOT metodą oceniania pozycji organizacji w otoczeniu konkurencyjnym. Jest ona rozwinięciem analizy SWOT, która w sposób bardzo ogólny pomaga menedżerom w ustaleniu słabych i silnych stron organizacji oraz szans i zagrożeń występujących w...

Globalizacja - istota i zagrożenia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1015

Na czym polega globalizacja i kto jest nią zagrożony? Poprzez proces globalizacji rozumiane jest zacieśnianie powiązań międzynarodowych między przedsiębiorstwami i tym same wytwarzanie coraz większych wzajemnych zależności. Kojarzony jest również z rozszerzeniem zasięgu działania największych kor...

Planowanie a skuteczne zarządzanie przedsiębio - Poziomy zarządzania ...

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1582

Planowanie a skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem Gospodarka rynkowa, której jedną z zasadniczych cech jest konkurencja, wymaga od kandydatów na stanowiska kierownicze umiejętności wynikających nie tylko z poznania praw i mechanizmów rynkowych, ale także znajomości przepisów prawnych, finansowy...

Mapy strategiczne produktów - firma komputerowa

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1330

Mapy strategiczne produktów - firma komputerowa Plan pracy: I Wprowadzenie II Mapy grup strategicznych Wnioski ogólne III Analiza SWOT Określenie profilu przedsiębiorstwa Identyfikacja możliwości i zagrożeń w otoczeniu firmy Identyfik...

Technologia i jej wpływ - wykład

  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 98
Wyświetleń: 546

Technologia i jej wpływ na sytuację strategiczną przedsiębiorstwa. Technologia – metoda przygotowania i prowadzenia procesu wytworzenia lub przetwarzania jakiegoś dobra (także informacji). Technologia może oznaczać konkretny proces (np. technologia klejenia, technologia malowania). Technologia-...

Przykładowe pytania testowe

  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 560
Wyświetleń: 2492

1. a. b. c. d. Cechy charakterystyczne zarządzania strategicznego to: długi horyzont czasu precyzja kompleksowość orientacja na optymalizację kosztów 2. Do podstawowych orientacji dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem zaliczamy: a. orientację marketingową b. orientację na personel ...

Zarządzanie strategiczne - wykład

  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 63
Wyświetleń: 602

ZARZĄDZANIE STRATEG. Pogłębianie analizy problemów wewn. (organizacja) i zewn. (otoczenie) prowadzi do zarządzania strateg. i jego kontroli. Podejście strateg. bierze swoje początki z rozwoju marketingu strateg., jaki się dokonał w latach 1965-75, okres ten zdominowały problemy współzawodnictwa...