Podstawy zarządzania - strona 40

note /search

Elementy systemu personalnego organizacji-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 84
Wyświetleń: 462

ELEMENTY SYSTEMU PERSONALNEGO ORGANIZACJI ELEMENTY SYSTEMU PERSONALNEGO NALEŻY TAK DOBRAĆ, ABY ODPOWIADAŁY PRZYJĘTEJ PRZEZ ORGANIZACJĘ STRATEGII. Typ strategii organizacji Dobór elementów systemu personalnego LIDER KOSZTOWY Planowanie: okres krótki i średni, równoważenie bieżącego zapotrzebowan...

Hierarchia potrzeb wg Maslowa-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1694

Hierarchia potrzeb wg A. Maslowa a Teoria X i Y wg D. McGregora Abraham Maslow - pionier badań nad zachowaniami organizacyjnymi, twórca słynnej teorii hierarchii potrzeboraz (przypadkiem)...

Kombinacja zachowań menedżerów i pracowników o orientacji X i Y-opraco...

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 77
Wyświetleń: 399

KOMBINACJA ZACHOWAŃ MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW O ORIENTACJI X i Y Zachowanie pracownika o orientacji X Zachowanie pracownika o orientacji Y Postępowanie menedżera o orientacji X 1. Przekazywanie polecenia, którego szczegóły zostały opracowane przez menedżera. Pracownik dokładnie je wykonuje nie ma...

Model nowoczesnej polityki personalnej-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 427

MODELE NOWOCZESNEJ POLITYKI PERSONALNEJ MODEL SITA Człowieka nie warto ( nie można) zmienić. Ludzie zmuszeni do rywalizacji dają z siebie wszystko. Do pracy przyjmuje się najlepszych - przy naborze najważniejsze są dyplomy i zaświadczenia. Awans dla najlepszych zwolnienia dla najsłabszych „ Przes...

Prawne otoczenie gospodarowania zasobami ludzkimi-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 567

PRAWNE OTOCZENIE GOSPODAROWANIA ZASOBAMI LUDZKIMI Równe szanse zatrudnienia Nie dyskryminowanie ze względu na wiek, płeć, kolor skóry, orientację seksualną, kobiet w ciąży, osób niepełnosprawnych, itp. Wynagrodzenia i świadczenia Przestrzeganie norm (czasu) pracy, stawek uposażenia, stawek uposaże...

Szkolenie-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 553

SZKOLENIE SZKOLENIE służy zbliżeniu cech i kwalifikacji pracowników do idealnego profilu zawodowego, kierownika, specjalisty czy menedżera najwyższego szczebla. Firmy zwracają uwagę na nieszablonowe formy szkolenia (treningi przetrwania, asertywno...

Teoria motywacji wg Gregora-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 469

Teoria motywacji wg D. Mc Gregora Teoria X Teoria Y Ludzie niechętnie pracują, unikają pracy gdy tylko nadarzy się okazja Ludzie traktują pracę jako naturalną część życia, interesują i angażują się w nią, sprawia im ona przyjemność, rozumieją, że wysiłek fizyczny i umysłowy jest tak naturalny, ja...

Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 140
Wyświetleń: 854

Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną Informacja - właściwość pewnych obiektów, relacja między elementami zbiorów pewnych obiektów, której istotą jest zmniejszenie niepewności (nieokreśloności) Informacja - każda wiadomość tworząca wiedzę odzwierciedlającą procesy i zdarzenie zachodzące...

Człon kierowniczy - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 84
Wyświetleń: 728

Człon kierowniczy - doprowadzenie do koordynacji działań systemu organizacji. Hierarcha kierownicza - szczebel nadrzędny, średni, podrzędny. Obszary funkcjonalne: przewidywanie, organizowanie, wydawanie poleceń, koordynacja, kontrola organizowanie - tworzenie struktur zmian przywództwo - takie ...

Hierarchia potrzeb masłowa - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1911

Hierarchia potrzeb Maslowa opiera się na dwóch zasadach: zaspokojona potrzeba nie jest już czynnikiem motywującym do pracy potrzeba na jakimś poziomie staje się aktywna dopiero wtedy, gdy zaspokojona jest potrzeba na niższym poziomie. ...