Podstawy Marketingu - strona 23

note /search

Fazy wprowadzenia produktu na rynek - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 658

Strategie stosowane przez przedsiebiorstwo w różnych fazach w fazie wprowadzienia produktów na rynek Poziom cen wysoki niski Nakłady / Wysokie Szybkie zbieranie Szybka na / Smietanki penetracja promocje / Niskie Wolne zbieranie Wolna śmietanki penetracja Strategia szybkiego zbierania smietan...

Wykład - interpretacja marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 917

Interpretacja marketingu 1.marketing jako koncepcja (sposób myślenia filozofia) 2.markteing jako proces społeczny zarządczy 3.marketing jako system -kiedyś definiowano marketing jako sztukę sprzedawania produktów -pozniej jako sztukę znajdowania i otrzymwyania klientów -jeszcze pożniej markę i...

Wykład - kotler, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 770

P.KOTLER Konkurencyjne koncepcja prowadzenia przez organizacje działań marketingowych 1.koncepcja produkcji 2.koncepcja produktu 3.koncepcja sprzedaży 4.koncepcja marketingowa 5.koncepcja marketingu społecznego Koncepcja produkcji według tej koncepcji nabywcy będą faworyzować te produkty któ...

Wykład - marka, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1379

Marka -nazwa pojęcie znak symbol rysunek lub kombinacja tych elementów stworzona w celu oznaczenia usługo lub odróżnienia jej od oferty konkurentów Makra może składać się z części: -werbalnej (słowa np. LOT PKP -niewerbalnej (rozpoznawalna/nierozpoznawalna którym, może być symbol, forma plastyczn...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1701

Marketing mix (mieszanka marketingowa) Istota marketingu mix P.Kotler - Marketing mix jest zbiorem narzedzi marketingowych które przedsiebiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na docelowym rynku działania. P. Ciereszko - Marketing mix jest zespołem czynników na które...

Wykład - modyfikacja marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 434

Modyfikacja marketingu mix Stymulacja sprzedaży może się odbywać drogą modyfikowania jednego lub kilku elementów marketingu. Czynnikami nie związanymi z samym produktem a dającymi możliwość stymulowania jego sprzedażą -cena -dystrybucja -promocja Faza spadku Zmiany dokonujące się w otoczeniu ...

Wykład - odmiany cyklu życia produktów na rynku sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1596

ODMIANY CYKLU ŻYCIA PRODUKTÓW NA RYNKU wzrost - gwałtowny spadek - dojrzałość „podwójny” (spadek sprzedaży prowokuje do kampanii promocyjnej - nowy cykl, ale mniejszy i krótszy) „fryzowy” (nowe zastosowania produktu) Cykl o wydłużonej fazie (dobra trwałego użytku) Cykl o skróconej fazie (np. wy...

Opracowane kolokwium, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 245
Wyświetleń: 749

Struktura asortymentowa(produkt-mix) to ogół wszystkich produktów wytwarzanych w przedsiębiorstwie i następnie oferowanych na rynku. Tworzy się ją w oparciu o podobieństwo dwóch zmiennych: branżowość podobieństwo przewarzanych surowców i stosowanych technologii; podobieństwo zaspakajanych potrzeb dz...

Wykład - definicja produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1288

Produkt Każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko co może być oferowane na rynku. Produktem jest wszystko to co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Co może być produktem w marketingu -towary -usługi -doświadczenie(wiedza: know how) -wydarzenie -osoby ...

Wykład - promocja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 609

Promocja -sposób komunikowania sie przedsiebiorstwa z rynkiem Obsługuje zespół działań i środków poprzez które przedsiebiorstwo przekazuje na rynek informacje dotyczące produktu lub firmy kształtuje potrzeby nabywców orza pobudza i ukierunkowuje popyt Mix promocykny (mieszanka promocyjna promoti...