Podstawy Marketingu - strona 22

note /search

Promocja (system promocji)

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 700

:Promocja (system promocji). System - zestaw elementów sprzężonych ze sobą na zasadzie funkcji celu, a tym celem jest w gospodarce rynkowej wykreowanie i zdobycie klienta. Klienta trzeba dostrzec nad nim popracować i nie wypuścić go z rąk. Promocja ( z łac. promovere popierać, wspierać lansować) -...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 749

Marketing STP. Segmentacja rynku (Segmenting) - podział rynku według określonego zestawu kryteriów na relatywnie jednorodne grupy nabywców. Wybór rynku docelowego (Targeting) - związany jest z określeniem atrakcyjności wyróżnionych segm...

Wykład - stany popytu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 483

Stany popytu: Popyt negatywny - rynek znajduje się w stanie popytu negatywnego jeśli duża jego część nie akceptuje produktu i może nawet zapłacić pewna cenę, aby go uniknąć. Brak popytu - konsumenci stanowiący cel działań mogą być niezainteresowani produktem lub obojętni wobec niego. Popyt utajon...

Wykład - cena, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 700

Cena -cena - wartość towaru wyrażona w pieniądzach -cena jest jedynym instrumentem spośród marketingu mix, który przynosi firmie dochody. Pozostałe sa związane z ponoszeniem kosztów Funkcje cen -informacyjna -alokacyjna (przenoszenie swoich dochodów z jednego wyrobu na inne) -dochodowa (w przy...

Wykład -certyfikacja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 630

Certyfikacja -typu (wyrobów) -systemu (systemów zarządzania) Certyfikacja wyrobów - to działanie trzeciej strony (jednostki niezależnej) wykazującej, że zapewniono odpowiedni stopień zaufania, iż należycie zidentyfikowane wyroby sa zgodne z ...

Wykład o dystrybucji, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 728

Dystrybucja Dystrybucja to proces związany z działaniami mających na celu dostarczenie produktów nabywcom zgodnie z ich potrzebami a więc we właściwym czasie i miejscu przy najbardziej dogodnych formach i waruknah dokonywania zakupów i po możliwie najniższych kosztach dla firmy Funkcje dystrybucji...

Egzamin, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1071

Proszę nie sugerować się odpowiedziami. Cykl życia produktu modnego charakteryzuje się brakiem fazy: nasycenia Negocjacje handlowe to instrument strategii: dystrybucji. Marchandising to marketing handlowy. Postawa skorygowana o ograniczenia ekonomiczne, techniczne i społeczne nazywa się inhibito...

Egzamin z podstaw marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 378
Wyświetleń: 2401

EGZAMIN MARKETING- GR 1 1. Podkreśl dwie najważniejsze determinanty usługi: empatia szybkość niezawodność nawracalność pewność Poszerzenie kompozycji marketingu mix w usługach o dodatkowe elementy jest rezultatem: nieuprzedmiotowiony charakter usług zróżnicowana jakość usług zróżnicowany ch...

Egzamin z podstaw marketingu, sem IV - instrumenty marketingu

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1869

Egzamin gr 2 W którym z niżej wymienionych przypadków firma najpełniej zaspakaja potrzeby i pragnienia określonych klientów: kiedy zapewnia pełne pokrycie rynku kiedy dokonuje segmentacji i dopasowuje marketing mix dla każdego segmentu kiedy zapewnia zindywidualizowaną obsługę klienta kiedy kie...

Egzamin z podstaw marketingu, sem IV - Segmentacja rynku

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 686

Gr. 3 Strategia dywersyfikacji jest jedną z: strategicznych opcji rozwoju strategicznych konsolidacji strategii ze względu na cechy rynku i produktu 2. Czy marketing oznacza to samo co reklama? 3. Styl życia to zmienna: geograficzna demograficzna społeczno-ekonomiczna psychograficzna 4.Po...