To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Egzamin gr 2 W którym z niżej wymienionych przypadków firma najpełniej zaspakaja potrzeby i pragnienia określonych klientów:
kiedy zapewnia pełne pokrycie rynku
kiedy dokonuje segmentacji i dopasowuje
marketing mix dla każdego segmentu
kiedy zapewnia zindywidualizowaną obsługę klienta
kiedy kieruje swoje produkty do określonej niszy rynkowej
Które z podanych instrumentów marketingu mix są dla firmy inwestycją i kosztem jednocześnie:
produkt
promocja
cena
dystrybucja
Który z podanych niżej instrumentów jest instrumentem o charakterze bezpośredni, a który pośrednim:
reklama - pośrednia
sprzedaż osobista - bezpośrednia
marketing bezpośredni- pośrednia
Marketing partnerski charakteryzuje się następującymi cechami:
koncentruje się na pojedyncze sprzedaży, stały kontakt z klientem, obsługa klienta bardzo ważna
korzyści z zakupu są najważniejsze, stały kontakt z klientem, o jakość dbają wszyscy
cechy produktu są najważniejsze, ograniczone przywiązanie klienta do firmy, koncentracja na pojedynczej sprzedaży
ograniczone przywiązanie klienta do firmy, o jakość dbają wszyscy
Co zapewnia bardziej zindywidualizowane podejście do klienta: stosowanie marketingu transakcyjnego
stosowanie marketingu partnerskiego
stosowanie marketingu zaangażowanego
wszystkie odpowiedzi nieprawidłowe
30. Dowolne czynności, które polegają na oddziaływaniu na klienta lub przedmioty znajdujące się w jego posiadaniu i które nie powodują przeniesienia prawa własności to:
proces dystrybucji
usługi
marketing
marketing partnerski
O jaki trzy elementy w sektorze usług może być poszerzony klasyczny marketing mix:
cena, dystrybucja, procesy
obsługa klienta, personel, procesy
personel, promocja, cena
usługa, cena, obsługa klienta
Które z elementów marketingu mix (cena, produkt, promocja, dystrybucja) wymaga testowania, gdyż stanowi źródło dochodu, a które kosztu?
- źródłem dochodu: CENA
koszty: PRODUKT, PROMOCJA, DYSTRYBUCJA
Wymień instrumenty i subinstrumenty promocji, które zapewniają indywidualizowane podejście do klienta:
promocja uzupełniająca
poczta bezpośrednia
telemarketing
zakupy przez internet
sprzedaż osobista (bezpośrednia)
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)