Podstawy Marketingu - strona 21

note /search

Decyzja zakupu - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1092

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Wykład 5 Etapy decyzji i zakupu. - źródła informacji. 2. Klasyfikacja decyzji zakupu - kompleksowe. - lojalne - nietypowe - impulsowe Decyzja zakupu Jednorazowy akt nabywania dóbr, które mogą lub muszą zaspokoić jakąś potrzebę. Akt może być rozłożony w ...

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1302

Batko. Notatka składa się z 3 stron. Geneza i rozwój marketingu. Obszar problemowy (przestrzenny) Podstawowe kategorie (elementy, cechy, właściwości) potrzeby dobra Geneza, - czyli źródło (ruch, zmiana) Nie ma ustaleń, co do genezy. W języku polskim słowo marketing pojawiło się w roku 1936 u...

Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 798
Wyświetleń: 1624

Batko. Notatka składa się z 10 stron. 1. Definicja marketingu/ mix W języku polskim słowo „marketing” pojawiło się w słowniku ang-pol w roku 1936 u J. Stanisławowskiego. Autor podaje, że źródłem marketingu jest słowo market i może być ono interpretowane przymiotnikowe; patrz-zyskowny, sprzedażny a...

Struktura i system marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1015

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Struktura i system marketingu w oparciu o: - zasady - funkcje - działania i cele - orientacje - strategie Niektóre mają elementy podrzędne i nadrzędne. Nadrzędne to są zasady, które regulują pozostałe elementy tego układu. Natomiast pojęcie systemu jest wy...

Zagadnienia na egzamin

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1162

Batko. Notatka składa się z 1 strony. 1. Def marketingu / marketingu mix 2. Potrzeby i klasyfikacja potrzeba 3. Dobra i klasyfikacja dóbr 4. Struktura marketingu (funkcje, zasady, cale, działania, orientacje) 5. Efekt synergiczny (na czym poelga) 6. Def otoczenia 7. Klasyfikacja otoczenia 8...

Podstawy marketingu - egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 938
Wyświetleń: 5509

MARKETING - PYTANIA TESTOWE Najważniejsze cechy usług w tym tur. i rekreacji jest? W marketingu usługa jest określana jako? Na postępowanie konsumenta wpływa? Public relation jest? Pracownik w marketingu wewnętrznym jest? W skład 5 P nie wchodzi?

Podstawy marketingu - pojęcia

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1498

Klasyczna definicja (wg. A.Payne'a) traktuje marketing jako proces postrzegania, rozumienia, stymulowania i zaspokajania potrzeb podmiotów na wybranych rynkach docelowych za pomocą określonych środków skierowanych na pokrycie zgłoszonego na rynku zapotrzebowania. Marketing jest procesem dostosowyw...

Podstawy marketingu - wykłady - Kryterium częstotliwości zakupów

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 973

Kryterium oferowanych (oczekiwanych) korzyści 23.10.2008 Spodziewane korzyści konsumenta głównym powodem zakupu. Odzwierciedla marketingową orientację firmy - najistotniejsze są potrzeby klientów oraz ich zaspokojenie. (korzyści z wykształcenia uczestników studiów na WSTiH: zainteresowani jakośc...

Podstawy marketingu - wykłady 2

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1162

PODSTAWY MARKETINGU Istota i rozwój marketingu Analiza i ocen otoczenia dalszego (makro otoczenia) Analiza i ocena otoczenia bliższego (rynkowego) Klienci i ich postępowanie na rynku Segmentacja Plan marketingowy Budżet marketingowy Koncepcja marketingu - mix Produkt Cena Promocja Dystry...

Ankieta- usługi PKP

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 658
Wyświetleń: 2156

Ankieta ma na celu sprawdzenie zadowolenia Pasażerów Polskich Kolei Państwowych z poziomu świadczonych usług. Wiek 18-25 lat 25-35 lat 35-50 lat Powyżej 50 lat Płeć Kobieta Mężczyzna Jak często korzysta Pan/Pani z usług świadczony...