To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Gr. 3
Strategia dywersyfikacji jest jedną z:
strategicznych opcji rozwoju
strategicznych konsolidacji
strategii ze względu na cechy rynku i produktu
2. Czy marketing oznacza to samo co reklama?
3. Styl życia to zmienna:
geograficzna
demograficzna
społeczno-ekonomiczna
psychograficzna
4.Podczas przeprowadzenia segmentacji rynku zmiennymi demograficznymi są:
region, klimat, wiek, wyznanie, klasa społeczna
styl życia, wykształcenie, wielkość miasta
liczba członków rodziny, zawód, wykształcenie, wyznanie, osobowość
płeć, wiek, faza cyklu życia, liczba członków rodziny
postawa wobec produktów, osobowość, narodowość, wiek
5.Połącz liniami tożsame charakterystyki:
1duże zaangażowanie konsumenta w procesie świadczenia usług 1nietrwałość
1duże znaczenie czynnika czasu 2niematerialność
3niemożność standaryzacji 3różnorodność
2możliwość zapoznania się przed konsumpcją wyłącznie 4nierozdzielność
6. Podkreśl te elementy marketingu mix, które są charakterystyczne dla usług:
produkt, wizerunek firmy, cena, promocja, obsługa klienta, świadectwo materialne
7. Oferując produkt usługowy w miejsce produktu materialnego większy nacisk kłaść należy:
jego wzbogacenie / ulepszenie
organizację procesu wytwarzania
znajomość czynników wpływających na zachowania nabywcy
8. Podkreśl prawidłową odpowiedź;
9. Obsługę klienta bardzo często traktuje się jako część elementu:
ludzie
dystrybucja
proces
promocja
10. Pierwszym punktem struktury planu marketingowego działalności usługowej jest:
analiza otoczenia
określenie celów strategii
streszczenie menedżerskie
program marketingowy
11. Tworzenie autentycznej orientacji marketingowej w firmie usługowej najczęściej zajmuje:
do 1 roku czasu
od 1 do 2 lat
od 3 do 6 lat
powyżej 6 lat 12. Wymień instrument promotion mix do której należy sponsoring
13. Marketing partnerski charakteryzuje się:
14. Misję można opracować na poziomie:
firmy
działu
filii
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)