Podstawy marketingu - pytania z egz

Nasza ocena:

5
Pobrań: 1029
Wyświetleń: 5635
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Podstawy marketingu - pytania z egz - strona 1 Podstawy marketingu - pytania z egz - strona 2 Podstawy marketingu - pytania z egz - strona 3

Fragment notatki:

Dokument porusza zagadnienia takie jak: orientacja produkcyjna, pola rynkowego, sprzedażowa, marketingowa, strategiczna, marketing w ujęciu tradycyjnym, szerokie ujęcie marketingu, ogólne zasady marketingu, marketing mix, funkcje przygotowawcze, funkcje wykonawcze, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, marketing dóbr przemysłowych, specyfika marketingu usług, patologie marketingu, nowoczesny marketing, filozofia marketingu, marketing strategiczny, segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, korzyści związane z segmentacją rynku, marketing selektywny, otoczenie makroekonomiczne, otoczenie operacyjne, monopol, oligopol, konkurencja monopolistyczna, konkurencja czysta, polipol, produkt rzeczywisty, produkt poszerzony, produkty zaopatrzeniowe, cykl życia produktów, analiza portfelowa BCG, znak towarowy, badania rynkowe, substytut, analiza marketingowa, test rynkowy, test akceptacyjny, kanały dystrybucji, marketing sieciowy, franchising, strategia preferencji jakościowych, strategia marketingu masowego, cele operacyjne, kontrola marketingu, polityka cen, polityka dyskontowa, polityka zgarniania, polityka wysokich cen, polityka niskich cen, polityka przenikania, elastyczność cenowa popytu, technika różnicowania cen, ceny linii produktów, ceny zwyczajowe, ceny wiodące, ceny związane (składane), ceny w zestawach wielosztukowych.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz