Podstawy Marketingu - strona 24

note /search

Wykład - reklama , sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 651

REKLAMA Cechy reklamy -publiczna prezentacja-publiczny charakter reklamy nadaje produktowi pewne właściwości i sugeruje określony standard oferty w związku z tym nabywcy wiedzą że ich motywy zakupu zostaną publicznie zrozumiane -przenikliwość-reklama i możliwia sprzedawcy wielokrotne powtórzenie ...

Wykład - definicja rynku, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 637

RYNEK Miejsce spotkań w celu dokonania transakcji zakupu i sprzedaży towarów i usług. Stosunki wymienne znajdujące wyraz w transakcjach kupna- sprzedaży między dostawcami i odbiorcami, których decyzje kształtują podaż i popyt oraz wpływają na poziom cen. Proces za pomocą którego kupujący i sprzeda...

Wykład - specyfika dystrybucji i usług, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 595

Specyfika dystrybucji i usług Kanały pośrednie Dwa rodzaje pośredników w kanale: -pośrednicy którzy zajmuja się wyłącznie sprzedażą lub rezerwacją usług i nie uczestniczą w posiadaniu ich świadczenia: *agenci *brokerzy -pośrednicy którzy realizują funkcje zarówno sprzedaży jak i świadczenia us...

Wykład - strategie stosowane w czasie wzrostu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 560

Strategia stosowana w czasie wzrostu Macierz H.I.Ansoffa Dotychczasowy Nowy produkt produkt Dotychczasowy Strategia penetracji Strategia rozwoju rynek rynku produktu Nowy Strategia rozwoju Strategia rynek rynku dywersyfikacji Strategia penetracji rynku ma na celu zwiększenie sprzedaży wcześn...

Wykład - wydawanie certyfikatów, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 378

wydanie certyfikatu Certyfikat zgodności z Polską Normą spełnianie przez wyrób wymagań określonych w Polskiej Normie wymienionej w certyfikacie. Certyfikat uprawnia producenta do oznaczania wyrobów znakiem PN zastrzeżonym na rzecz Polskiego ...

Wykład - pojęcie marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 637

Marketing w dzisiejszym znaczeniu jest inny niż na początku XX w. Pierwsza definicja była z 1911 roku Def: Marketing jest to koncepcja działania organizacji wykorzystująca zintegrowany zespół narzędzi i działań rynkowych przy pomocy których przedsiębiorstwa poznają, kształtują, zaspokajają potrze...

Wykład - pojęcie produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 504

Produkt: jest to wszystko, co może się pojawić na rynku, zostać zauważone, nabyte i skonsumowane zaspokajać w ten sposób czyjąś potrzebę. Produktem może być: produkt o charakterze niematerialnym usługa produkt o charakterze materialnym towar pomysł idea technologia Teraz często produkty są ł...

Wykład - cykl życia produków, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 777

CYKL ŻYCIA PRODUKTU: Zintegrowany cykl życia produktu składa się z 3 podcykli: 1. Obserwacji i badań związanych z produktem 2. Tworzenia, czyli powstawania i rozwoju produktu 3. Życia produktu na rynku Pierwszy i drugi z wymienionych podcykli są związane z ponoszeniem przez przedsiębiorstwo wys...

Wykład - hierarchia produktów, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 658

Hierarchia produktów odzwierciedla zależność między poszczególnymi produktami tworzącymi strukturę asortymentową danego przedsiębiorstwa a potrzebami nabywców jakie mogą być zaspokojone dzięki tym produktom. Hierarchię produktów tworzą: * rodzina potrzeb, czyli grupa potrzeb, które mogą być zaspok...

I etap CPŻ - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 910

Strategie marketingowe stosowane w I etapie CPŻ CENA Wysoka Niska Szybkie zbieranie śmietanki Szybka penetracja Wolne zbieranie śmietanki Wolna penetracja Warunki wymagające stosowania strategii szybkiego skimmingu Strategię szybkiego zbierania śmietanki (inaczej szybkiego skimmingu lub szy...