Podstawy Marketingu - strona 11

note /search

Marketing i negocjacje - 4 wykłady

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 294
Wyświetleń: 3493

Każdy wykład zawiera ilustracje i rysunki ułatwiające zrozumienie danego zagadnienia. Wykład 3 ma 17 stron i dotyczy cech, kompetencji i zachowań negocjatora. Porusza zagadnienia takie jak: siła osobowości, siła negocjacyjna, paradoks siły, umiejętność komunikacji, profesjonalizm, aspiracje, ucz...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Benchmarking - referat

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1288
Wyświetleń: 6020

Referat z marketingu, którego tematem jest benchmarking. Notatka ma 15 stron, format doc. W jej treści pojawiają się następujące zagadnienia: geneza nazwy, historia benchmarkingu w skrócie, problem RANK Xerox, Leadership Though Quality, redukcja kosztów, benchmarking w Fordzie,

Wykłady marketing cd.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 252
Wyświetleń: 6097

notatki z siedmiu wykładów z przedmiotu marketing międzynarodowy. Treść obejmuje poniższe zagadnienia. Produkt: definicja, elementy produktu, strategia produktu, strategia produktu na rynku międzynarodowym, standaryzacja, adaptacja, culture free, culture bond, macierz BCG, cykl życia produktu. Marka...

Analiza Marketingowa Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krako...

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 6496

Projekt na zaliczenie przedmiotu podstawy marketingu. Tematem pracy jest "Analiza Marketingowa Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krakowie S.A.". Praca ma łącznie 13 stron (ze stroną tytułową). W pracy można znaleźć następujące treści - historia firmy, segmentacja rynku, podział p...

Marketing - referat

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 595
Wyświetleń: 4942

Dokument ma 19 stron. W pierwszym akapicie znajduje się definicja marketingu. Następnie są wymienione i opisane zasady marketingu. Kolejną definicją jest definicja orientacji marketingowej. Następnie wymienione są i opisane funkcje marketingu, a więc gromadzenie informacji, funkcje w dziedzinie obr...

Podstawy marketingu - pytania z egz

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1029
Wyświetleń: 5635

Dokument porusza zagadnienia takie jak: orientacja produkcyjna, pola rynkowego, sprzedażowa, marketingowa, strategiczna, marketing w ujęciu tradycyjnym, szerokie ujęcie marketingu, ogólne zasady marketingu, marketing mix, funkcje przygotowawcze, funkcje wykonawcze, cechy marketingu dóbr konsumpcyjn...

Marketing - zagadnienia

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2002

W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: znaczenie marketingu, rola marketingu, sektorowe uwarunkowania marketingu, marketing dóbr konsumpcyjnych, marketing dóbr produkcyjnych, marketing usług. Ponadto w dokumencie można spotkać takie pojęcia jak: segmentacja rynku, strat...