Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

Nasza ocena:

5
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie - strona 1 Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie - strona 2 Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie - strona 3

Fragment notatki:

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce narodowej, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, elementy otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, determinanty zachowań nabywców, kryteria oceny alternatyw wyboru przez konsumentów, typy procesów decyzji zakupów, charakterystyczne style życia konsumentów, informacja marketingowa, typy informacji, źródła zewnętrzne generujące informacje marketingowe, struktura SIM, zadania SIM, badania marketingowe, rodzaje badań marketingowych, obszary badań marketingowych, etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, mtody zdobywania informacji, rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa, analiza SWOT, warianty strategii rozwoju wynikające z analizy SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, segmentacja rynku, cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu, warunki skutecznej segmentacji, kryteria segmentacji, kryteria segmentacji dla rynku przedsiębiorstw, procedura segmentacji, M'c Carthy, strategia wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, produkt, struktura produktu, klasyfikacja produktów, klasyfikacja produktów konsumpcyjnych, klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych, fazy rynkowego życia produktu, rodzaje cyklów życia, klasyfikacja asortymentu, strategie marek, wprowadzanie na rynek nowych produktów, rodzaje innowacji produktowych, cena, cztery modele wyznaczania kierunku polityki cen, polityka cen, konkurencja ofertowa, dystrybucja, rodzaje kanałów dystrybucji, kanał bezpośredni, kanał pośredni, promocja, funkcje promocji, rodzaje strategii promocyjnych, identyfikacja docelowych segmentów rynku, faza percepcji, cel reklamy, podmiot reklamy, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, propaganda marketingowa, public relations.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz