Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

Nasza ocena:

5
Pobrań: 560
Wyświetleń: 5432
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA - strona 1 Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA - strona 2 Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA - strona 3

Fragment notatki:

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć następujące pojęcia: definicje marketingu, fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstw, orientacja sprzedażowa, orientacja produkcyjna, orientacja marketingowa, marketing strategiczny, zasada badania rynku, funkcje marketingu, planowanie działań marketingowych, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, sfery oddziaływania otoczenia ogólnego, otoczenie operacyjne przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, model dyfuzji, informacja marketingowa, struktura SIM, system informacji marketingowej, badania marketingowe, PR, badanie ankietowe, analiza SWOT, analiza szans, analiza zagrożeń, analiza słabych stron, analiza mocnych stron przedsiębiorstwa, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, segmentacja rynku, metody segmentacji, kryteria segmentacji: obiektywne, behawioralne, procedura segmentacji wg McCarthy\'ego. W dalszych rozdziałach można dowiedzieć się dużo o następujących zagadnieniach: kanały dystrybucji, metody dystrybucji, reklama, logistyka dystrybucji, jit, just-in-time, rodzaje i funkcje promocji, cel reklamy, podmiot reklamy, public relations, propaganda marketingowa, siatka FCB, taksonomia PCM.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz