Marketing i negocjacje - 4 wykłady

Nasza ocena:

5
Pobrań: 294
Wyświetleń: 3493
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing i negocjacje - 4 wykłady - strona 1 Marketing i negocjacje - 4 wykłady - strona 2 Marketing i negocjacje - 4 wykłady - strona 3

Fragment notatki:

Każdy wykład zawiera ilustracje i rysunki ułatwiające zrozumienie danego zagadnienia.

Wykład 3 ma 17 stron i dotyczy cech, kompetencji i zachowań negocjatora. Porusza zagadnienia takie jak: siła osobowości, siła negocjacyjna, paradoks siły, umiejętność komunikacji, profesjonalizm, aspiracje, uczciwość, kreatywność, elastyczność, empatia, odpowiedzialność, wiarygodność, skłonność do podejmowania ryzyka, wewnątrzsterowność, asertywność, cierpliwość, wytrwałość, optymizm, skład zespołu negocjacyjnego, przewodniczący, protokolant. Notatka zawiera także informacje dotyczące zagadnień takich jak: słuchacz, krytyk, kontroler, inni, cechy członków zespołu negocjacyjnego, dopasowanie, wewnętrzna równowaga, zaufanie, uznanie ze strony przeciwnej, role grupowe, typologia negocjatorów, introwertycy, ekstrawertycy, krętacz, zawodowiec, głupiec, naiwniak, M. Fołta, K. Obłój, stopień pewności siebie, stopień otwartości, przyjaciel, doradca, analityk. Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: wódz, style komunikowania się, umiejętności negocjacyjne, zachowania negocjacyjne, czynniki emocjonalne, manipulowanie, P. Casse, konwencjonalne umiejętności negocjacyjne, niekonwencjonalne umiejętności negocjacyjne, błędy w negocjacjach, fałszywe stereotypy dotyczące dobrego negocjatora.

Wykład 4 ma 15 stron i dotyczy konfliktów i sposobów osiągania porozumienia. Porusza zagadnienia takie jak: konflikt, konflikt psychiczny, konflikt społeczny, J. Reykowski, S. Nahotko, przyczyny powstawania konfliktów, przyczyny osobowościowe, przyczyny organizacyjne, przyczyny społeczne, Z. Uniszewski, S. Chełpa, T. Witkowski. Notatka zawiera także informacje dotyczące zagadnień takich jak: cykl, fazy, poziomy konfliktu, przesłanki konfliktów, wzajemna zależność, zależność asymetryczna, zależność od czasu, zróżnicowanie zespołu negocjacyjnego, niezadowolenie z roli i miejsca w zespole negocjacyjnym, niepewność lub nadmierna pewność siebie, przeszkody w komunikowaniu się, cechy osobowości, poziomy konfliktu, D. Dana, sprzeczki, starcia, kryzysy, poziom strukturalny, poziom psychologiczny, poziom behawioralny. Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: rodzaje konfliktów, konflikt relacji, konflikt danych, konflikt interesów, konflikt strukturalny, konflikt wartości, konflikt wewnętrzny, konflikt interpersonalny, konflikt wewnątrzgrupowy, konflikt międzygrupowy, K. Jehn, konflikt substancji zadań, konflikt emocjonalny, konflikt proceduralny, przebieg negocjacji, sposoby rozwiązywania konfliktów w negocjacjach, elementy konfliktu. Notatka porusza również zagadnienia takie jak: etapy przebiegu konfliktu, przygotowanie do sporu, zainicjowanie interakcji, spór, wyjście ze sporu, K. Thomas, dwuwymiarowy model technik postępowania w sytuacjach konfliktowych, nacisk, groźba, obietnica, przekonująca argumentacja, ustępstwo, unikanie, kompromis, negocjacje, współpraca, D. Dana, metoda czterech kroków, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów, mediacja i moderacja, admonicja i koncyliacja, arbitraż, med.-arb., inkwizycja.

Wykład 5 ma 18 stron i dotyczy przebiegu procesu negocjacyjnego. Porusza zagadnienia takie jak: planowanie, przygotowanie rozmów negocjacyjnych, G. Kennedy, etapy procesu negocjacji, H. i J. Brdulak, zdefiniowanie przedmiotu rozmów, określenie celów i obszaru porozumienia, rozpoznanie partnera rozmów, źródła i rodzaje informacji, przygotowanie planu rozmów. Notatka zawiera także informacje dotyczące zagadnień takich jak: wybór alternatyw porozumie ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz