Marketing - strona 33

note /search

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 511

Targi jako narzędzie PR Targi to kolejny bardzo dobry instrument służący tworzeniu lub poprawie istniejącego już wizerunku organizacji. Sam udział w charakterze zwiedzającego daje duże korzyści, jednak udział firmy w targach pozwala wpływać na wizerunek firmy poprzez odpowiedni wygląd stoiska i włas...

Cele i zadania Public Relations - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 721

Cele i zadania Public Relations Główne cele stojące przed PR jako działalnością zostały już przedstawione i można je wnioskować bezpośrednio z definicji. Jednak przed rozpoczęciem omawiania następnych zagadnień należy te cele, choć trochę usystematyzować, aby niepotrzebnie nie tworzyły zbędnego cha...

Plan badania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 112
Wyświetleń: 742

Plan badania: Cel badania: Rozpoznanie potrzeb potencjalnych nabywców w celu wprowadzenia nowego produktu na rynek. Metoda badawcza: Ankieta bezpośrednia przeprowadzona w punktach sprzedaży przedsiębiorstwa. Zakres czasowy, przestrzenny: Ankieta zostanie przeprowadzona na terenie całego kraju po...

Plan marketingowy - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 203
Wyświetleń: 693

Przedsiębiorstwo „Sizeer” S.A zostało założone w 1995 roku. 5 lat później „Sizeer” S.A wszedł w spółkę z niemiecką firmą Schiesser A.G. stając się tym samym spółką joint venture czyli spółką posiadającą kapitał zagraniczny. Zarówno polska jak i niemiecka firma działają w tej samej branży jaką jest o...

Wykład - System marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 245
Wyświetleń: 798

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 2 System marketingu ORIENTACJA NA PRODUKT (PRODUKCYJNA) - oznacza nastawienie przedsiębiorstwa głównie na zwiększenie efektywności produkcji i dystrybucji, szczególnie poprzez obniżanie kosztów, postęp technologiczny i organizacyjny. Wiodącą ro...

Wykład - 9 założeń o globalnym zarządzaniu jakością

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 427

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 8 9 ZAŁOŻEŃ O GLOBALNYM ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ: jakość musi być postrzegana przez klienta jakość musi znaleźć odbicie w każdym działaniu przedsiębiorstwa nie tylko w produkcji jakość wymaga zaangażowania wszystkich zatrudnionych jakość wymaga ...

Wykład - Charakterystyka faz w cyklu życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 168
Wyświetleń: 763

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 9 Charakterystyka faz w cyklu życia produktu: Charakterystyka Wprowadzenie Wzrost Dojrzałość Spadek sprzedaż niska Szybki wzrost Wolny wzrost Spadek zysk „nieistotny”(nigdy zysku nie ma) Poziom szczytowy spadek Niski lub zerowy ...

Wykład - Znaczenie ceny w kompozycji marketingowej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 952

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 8 Znaczenie ceny w kompozycji marketingowej Strategia zdominowania Strategia bez udziału przez inny instrument polityki cenowej marketingu 2 Strategia opanowania 1 3 Strategia bez dominu- przez cenę 4 jącego instrumentu marketingowego Duże Małe ZNACZENIE CE...

Wykład - Produkt rzeczywisty

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 490

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 2 Produkt - dobro zaspokajające potrzeby Istota produktu Produkt rzeczywisty: znak handlowy cena jakość opakowanie styl załoga, wygląd zachowanie materiał surowce kontakt z konsumentem model, cecha marka Produkt potencjalny dostarczanie gwarancja r...

Wykład - strategia marketingowa przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 672

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 9 STRATEGIA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTWA Polityka cen i produktu Polityka promocji Polityka dystrybucji Sprzedaż osobna - reklama - promocja - public relations Otoczenie Realizacja strategii Otoczenie Rynek Nabywca Funkcje promocji informacyjne - produ...