Plan marketingowy - wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 203
Wyświetleń: 693
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Plan marketingowy - wykład - strona 1 Plan marketingowy - wykład - strona 2 Plan marketingowy - wykład - strona 3

Fragment notatki:

Przedsiębiorstwo „Sizeer” S.A zostało założone w 1995 roku. 5 lat później „Sizeer” S.A wszedł w spółkę z niemiecką firmą Schiesser A.G. stając się tym samym spółką joint venture czyli spółką posiadającą kapitał zagraniczny. Zarówno polska jak i niemiecka firma działają w tej samej branży jaką jest odzież sportowa.
1. Czym zajmuje się przedsiębiorstwo?
Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją oraz sprzedażą odzieży i obuwia sportowego na terenie całej Polski. Główną misją przedsiębiorstwa jest zapewnienie potencjalnemu nabywcy
Bezpieczeństwa
Satysfakcji
Wygody
Poprawy wyników sportowych
Jednocześnie nie rezygnując z aspektów wizualnych. Przedsiębiorstwo przywiązuje także dużą uwagę do aspektów cenowych. Dąży do minimalizacji kosztów aby zapewnić nabywcy zarówno produkt w cenie konkurencyjnej do wyrobów wytwarzanych przez potentatów rynku odzieży sportowej jak i produkt w wysokiej jakości.
Oferta przedsiębiorstwa skierowana jest zarówno do osób zajmujących się profesjonalnym sportem jak i dla amatorów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnym życiem.
Przedsiębiorstwo pragnie wprowadzić na rynek nowy, innowacyjny produkt, a mianowicie buty sportowe przeznaczone do biegania (jogging) wyposażone w system mierzący długość przebytego dystansu (krokomierz). Obuwie to będzie posiadać także warstwę wykonaną z ????????, która ma za zadanie chronić stopę przed nadmierną potliwością, zapewnić przepływ powietrza w obuwiu oraz zapobiegać przedostawaniu się wody z zewnątrz co znacznie podnosi walory produktu.
Główny zakład produkcyjny firmy zlokalizowany jest na przedmieściach Łodzi przy ul. Brzezińskiej, ponieważ Łódź słynie z przemysłu włókienniczego. Przedsiębiorstwo zaopatruje się w nici szwalnicze w fabryce Amanda sp. Z o.o. oraz w tkaniny w hurtowni Carpe Diem i Annsa sp. Z o.o., które także znajdują się w Łodzi. Przedsiębiorstwo „Sizeer” prowadzi z wyżej wymienionymi spółkami wieloletnią współpracę. Lokalizacja wszystkich przedsiębiorstw w bliskim sąsiedztwie ma korzystny wpływ na spółkę „sizeer” gdyż w ten sposób ogranicza ona koszty transportu do minimum. „Sizeer” S.A. posiada także sieć punktów sprzedaży, które rozmieszczone są w głównych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Częstochowie, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszcz, Rzeszów, Lublin, Białystok itp.
Każdy z punktów sprzedaży działa niezależnie. Na jego czele stoi kierownik, który posiada pewną swobodę działania jednak podlega on swojemu zwierzchnikowi w centrali firmy. Punkt sprzedaży ma za zadanie wypracować jak największy zysk który przekazywany jest do centrali.

(…)

… z kadrą kierowniczą oraz zapleczem sanitarnym) Przedsiębiorstwo w celu uruchomienia nowej linii produkcyjnej zmuszone jest zakupić nowe maszyny, które sfinansuje z zaciągniętego na korzystny procent kredytu bankowego oraz z wkładu zagranicznego jaki przekazała niemiecka spółka.
Niemiecka spółka poparła projekt wdrożenia nowego produktu na rynek i zobligowała się do pomocy w jego realizacji.
„Sizeer” S.A…
… im prowadzić aktywny tryb życia w sposób bardziej bezpieczny, wygodny zapewniający satysfakcje i komfort. Po całym dniu spędzonym w pracy za biurkiem, w samochodzie czy też na uczelni bądź w szkole, większość obywateli odczuwa potrzebę ruch i aktywności fizycznej. Również wszelkiego rodzaju programy o tematyce sportowej jakie emitowane są przez stacje telewizyjne, relacje z igrzysk olimpijskich, motywują…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz