Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego

note /search

M.Porter o konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2100

M.Porter - Porter o konkurencji W jaki sposób siły konkurencji kształtują strategię Łączne nasilenie 5ciu sił wyznacza ostateczny poziom rentowności w danym sektorze. Cel: wyszukanie w sektorze pozycji, z której firma będzie mogła się najlepiej bronić przed tymi siłami, albo z której najkorzystn...

Konkurencyjność przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1442

M.Stankiewicz - Konkurencyjność przedsiębiorstwa Rozdział I Konkurencja - uczestnicy rywalizujący ze sobą w dążeniach do analogicznych celów; działania podejmowane przez jednych dla osiągania określonych celów, utrudniają to innym. Kryteria konkurencji: Arena konkurencji - konkurencja rynkowa (...

Konkurencja, konkurencyjność, potencjał konkurencyjności

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1302

Konkurencja zjawisko, polegające na tym, że uczestnicy rynku rywalizują między sobą w dążeniu do osiągnięcia tych samych celów. Co oznacza, że starając się osiągnąć swoje cele utrudniają osiąganie ich innym. Arena Konkurencji- przestrzeń rywalizacji: rynkowa (osobno między sobą konkurują strony ...

Strategie konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1218

Porter. Notatka składa się z 2 stron. M.Porter - „Strategie konkurencji” Strategia konkurencji - podejmowane przez firmę działania zaczepne lub obronne mające na celu utrzymanie pozycji w danym sektorze, skuteczne radzenie sobie z pięcioma siłami konkurencyjnymi i uzyskanie przez firmę wyższej sto...

Metody analizy makrootoczenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1778

Metody analizy makrootoczenia: bezscenariuszowe(ciągłość zmian w otoczeniu) - ekstrapolacja trendu (jest sposobem na przewidywanie zdarzeń w przyszłość oraz wyznaczanie niektórych przyszłych wielkości. Sposobem na to jest obserwowanie i analizowanie zdarzeń, statystyk, informacji z przeszłości. ...

Ludzkie działanie - konkurencja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 14
Wyświetleń: 889

Mises L. Ludzkie działanie Konkurencja społeczna - dążenie jednostek do zajęcia jak najkorzystniejszego miejsca w systemie współpracy społecznej. Konkurencja katala ktyczna - to współzawodnictwo między ludźmi, którzy chcą prześcignąć pozostałych. Zawsze istnieje na rynku. Nie jest to walka, gdyż...

Nowi konkurenci bariery wejścia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 0
Wyświetleń: 889

Nowi konkurenci. Bariery wejścia: Zawód radcy prawnego reguluje ustawa o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. Zawiera ona szczegółowe przepisy dotyczące wykonywania zawodu, nabywania uprawnień do wykonywania zawodu, przebiegu aplikacji radcowskiej i egzaminu, organizacji samorządów radców pr...

Opracowanie pytan egzamin sciaga w2003

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 973

Elementy systemu konkurencyjności : Otoczenia przedsiębiorstwa- zdarzenia, obiekty, sytuacje, które działają na konkurencyjność, ale nie należą do struktury przedsiębiorstwa. Dzieli się na otoczenie ogólne i otoczenie konkurencyjne. Otoczenie ogólne - zbiór czynników o charakterze makro: System s...

Opracowanie pytań egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1757

Elementy systemu konkurencyjności Otoczenia przedsiębiorstwa- zdarzenia, obiekty, sytuacje, które działają na konkurencyjność, ale nie należą do struktury przedsiębiorstwa. Dzieli się na otoczenie ogólne i otoczenie konkurencyjne. Otoczenie ogólne - zbiór czynników o charakterze makro: System spo...

Porter czym jest strategia streszczenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1008

Firma zdoła osiągnąć lepsze wyniki niż rywale wtedy gdy potrafi wyróżnić się w trwały sposób. Musi dostarczać klientom większą wartość, zapewnić porównywalną wartość po mniejszym koszcie albo jedno i drugie. Wynika z tego arytmetyka wyższej r...