Badania marketingowe - zagadnienia - metody projekcyjne
- Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
- Badania marketingowe
METODY PROJEKCYJNE *Rodzaj wywiadu standaryzowanego. Respondent oceniając takie cechy jak postawy...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
METODY PROJEKCYJNE *Rodzaj wywiadu standaryzowanego. Respondent oceniając takie cechy jak postawy...
wywiadu lub dyspozycje do wywiadu. -wywiad prosty- nie standaryzowany (swobodny)- dowolne pytania, dowolna...
z przygotowanymi wczesniej kategoriami poszukiwanymi OBSERWACJA JAKOŚCIOWA Jest obserwacja swobodną/ nie ustalamy...
się jednostkową poszukiwana informacjom. Uwagi ogólne: W wywiadzie kwestionariuszowym komunikowanie w zasadzie...
Swobodne wywiady (Free Interviews - FI) - I etap fazy polegają na luźnej, nieskrępowanej, indywidualnej...
[swobodne, określone pytania, odpowiedzi pokazują zjawiska] telefoniczny głębinowy - wywiad pogłębiony...
celu wywiadu przed respondentem Rys. Klasyfikacja wywiadów bezpośrednich. Wywiady proste standaryzowane...
- grupowe są odmianą wywiadów pogłębionych, niestandaryzowanych [ ok. 8 osób, ok. 2 h, realizowany w oparciu...
standaryzowany częściowo standaryzowany niestandaryzowany (swobodny) Wywiad standaryzowany jest to wywiad...
czterech kryteriów: * standaryzacji: wywiad swobodny (luźna rozmowa na określony temat, ma charakter...