Wywiad swobodny ze standaryzowaną listą poszukiwanych informacji - strona 2

note /search

Wybór metody badawczej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1176

poszukiwanych informacji w określonym celu bezpośrednio z rynku. Pomiary sondażowe dzieli się na bezpośrednie...

Badania marketingowe - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 644
Wyświetleń: 2940

kwestionariusza 1. określenie typu poszukiwanych informacji; 2. wybór rodzaju kwestionariusza; 3. opracowanie...

Ankieta i wywiad

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Diagnostyka pedagogiczna
Pobrań: 1386
Wyświetleń: 5292

ma mieć formę, może być ankieta ustna, wywiad standaryzowany, ankieta telefoniczna, pisemna, audytoryjna...