Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Podstawy Marketingu
sprzedaży to baza danych i produkty lojalnościowe Promocje dodatkowe- to konkursy i loterie zwiększające...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
sprzedaży to baza danych i produkty lojalnościowe Promocje dodatkowe- to konkursy i loterie zwiększające...
, należy stosować ją jedynie przez krótki okres. *Stosowanie promocji dodatkowej może mieć swoje minusy...
a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...
(prasa+ Internet) Sponsoring Promocja dodatkowa: Ulotki dołączane do czasopism kobiecych Współpraca...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...
, reklamy niektóryvh produktów, dostępu do telewizji, warunków prowadzenia promocji dodatkowej...
, należy stosować ją jedynie przez krótki okres. *Stosowanie promocji dodatkowej może mieć swoje minusy...
i przywileje - Konkursy - Wyścigi sprzedaży Promocja dodatkowa - sales promotion Obejmuje zespół instrumentów...
- składają się na nią promocja osobista, reklama, sponsoring, promocja dodatkowa i public relations. Została...
Wykonawcy - Gr I APZ V rok Anna Goryl Aleksandra Czwojdzińska - Pytka Tomasz Wojakiewicz Mariusz Kubler STRATEGIA ROZWOJU FIRMY PRODUKUJĄCEJ MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK Cel: utrzymanie się na rynku i rozwój firmy. L.p. Czynniki Trendy Siła wpływu ( -5,+5 ) Prawdopodobieństwo ( 0,1 ) - 10...