Promocja dodatkowa - strona 7

Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1589

sprzedaży to baza danych i produkty lojalnościowe Promocje dodatkowe- to konkursy i loterie zwiększające...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1302
Wyświetleń: 5222

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 2520
Wyświetleń: 3073

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Podstawy marketingu - wykłady 2

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Bernard Czerwiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1036

, należy stosować ją jedynie przez krótki okres. *Stosowanie promocji dodatkowej może mieć swoje minusy...

Marketing - podsumowanie

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 952

i przywileje - Konkursy - Wyścigi sprzedaży   Promocja dodatkowa - sales promotion Obejmuje zespół instrumentów...

Notatki z SUM kRAKOWSKA AKADEMIA

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
Pobrań: 168
Wyświetleń: 3514

Wykonawcy - Gr I APZ V rok Anna Goryl Aleksandra Czwojdzińska - Pytka Tomasz Wojakiewicz Mariusz Kubler STRATEGIA ROZWOJU FIRMY PRODUKUJĄCEJ MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK Cel: utrzymanie się na rynku i rozwój firmy. L.p. Czynniki Trendy Siła wpływu ( -5,+5 ) Prawdopodobieństwo ( 0,1 ) - 10...