Marketing - Badania marketingowe
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami promocja dodatkowa...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami promocja dodatkowa...
1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...
0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...
nieświadomy, świadomy, poinformowany, zainteresowany, pragnący jakość, cena, usługi, reklama, promocje...
Ubezpieczenie jest to metoda najbardziej powszechna, a zarazem uznawana za kombinację wcześniejszych metod manipulacji, która polega na transferze ryzyka, jego dystrybucji oraz kontroli ryzyka rozumianej jako oddziaływanie prewencyjne ubezpieczenia na postawę ubezpieczonego. Metoda ubezpieczeni...