Promocja dodatkowa - strona 8

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1316

sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami promocja dodatkowa...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1596
Wyświetleń: 2373

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 735
Wyświetleń: 1799

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

nieświadomy, świadomy, poinformowany, zainteresowany, pragnący jakość, cena, usługi, reklama, promocje...

Ubezpieczenia gospodarcze

  • Politechnika Częstochowska
  • dr Roman Garbiec
  • Ubezpieczenia gospodarcze
Pobrań: 539
Wyświetleń: 3850

Ubezpieczenie jest to metoda najbardziej powszechna, a zarazem uznawana za kombinację wcześniejszych metod manipulacji, która polega na transferze ryzyka, jego dystrybucji oraz kontroli ryzyka rozumianej jako oddziaływanie prewencyjne ubezpieczenia na postawę ubezpieczonego. Metoda ubezpieczeni...