Promocja dodatkowa - strona 8

note /search

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1365

sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych sprzedawców z nabywcami promocja dodatkowa...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3262
Wyświetleń: 5663

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2751

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

nieświadomy, świadomy, poinformowany, zainteresowany, pragnący jakość, cena, usługi, reklama, promocje...

Ubezpieczenia gospodarcze

  • Politechnika Częstochowska
  • Ubezpieczenia gospodarcze
Pobrań: 917
Wyświetleń: 4375

Ubezpieczenie jest to metoda najbardziej powszechna, a zarazem uznawana za kombinację wcześniejszych metod manipulacji, która polega na transferze ryzyka, jego dystrybucji oraz kontroli ryzyka rozumianej jako oddziaływanie prewencyjne ubezpieczenia na postawę ubezpieczonego. Metoda ubezpieczeni...