Marketing
- Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
- Podstawy Marketingu
wizerunku Firmy Sprzedaż bezpośrednia - akwizycja, bezpośrednie kontakty firmy z klientami Promocja...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
wizerunku Firmy Sprzedaż bezpośrednia - akwizycja, bezpośrednie kontakty firmy z klientami Promocja...
promocyjnych, do których zaliczamy: reklama, - sprzedaż osobista, - promocja dodatkowa, - public relations...
. Produkt traci znaczenie jako element marketingu. Aktywizacja sprzedaży = Promocja = Promocja dodatkowa...
Opracowanie zagadnień z egzaminu z dziedziny finansów na studia uzupełniające magisterskie na UEK w rekrutacji na rok akademicki 2011/2012. Test składał się z 30 pytań jednokrotnego wyboru, dotyczących podanego zakresu tematycznego. Dokument ma 55 stron i porusza zagadnienia takie jak: geneza naukow...
. Narzędziami tej koncepcji są głównie: agresywna reklama, twarde techniki sprzedaży, promocja, dodatkowe usługi...
in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...
Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...
-Skuteczniejsze od reklamy mogą okazać się działania promocji dodatkowej (zachęcającej do zakupu) -Celem reklamy...
sięgają po działania intensyfikujące sprzedaż - reklama, środki i formy promocji, dodatkowe usługi...
jak rozwiązania logistyczne promotion (promocja) promocja osobista reklama promocja dodatkowa (inaczej: promocja...