Marketing - strona 46

Konkurencja - wiadomości ogólne

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 532

jako czynnik sprawczy stosowania narzędzi marketingu przez uczestników rynku. Konkurencja między sprzedawcami...

III etap CPŻ - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 490

pozostałych elementów marketingu-mix, czyli ceny, dystrybucji lub promocji ...

Podstawy marketingu - funkcje produktu

  • Podkarpacka Szkoła Wyższa im. Bł. Ks. Władysława Findysza w Jaśle
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2149

1. Pojęcie marketingu. 2. Produkt w ujęciu marketingowym. DEFINICJA MARKETINGU Ogólnie definicje...

Pytania testowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Janina Anna Harasim
  • Marketing bankowy
Pobrań: 574
Wyświetleń: 1008

marketingu-mix). 4) Na czym polega analiza poszczególnych segmentów rynku w procesie segmentacji  Na zbadaniu...

Podstawy marketingu - pojęcia

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Bernard Czerwiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1232

Klasyczna definicja (wg. A.Payne'a) traktuje marketing jako proces postrzegania, rozumienia...

Marketing - misja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług finansowych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 980

16.04.2012r Marketing Na ćwiczenia podpunkt 6, porównać cenowo produkty konkurencji. 13.05...