Marketing - strona 47

Zarządzanie marketingiem - egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1288
Wyświetleń: 11438

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM PROF. ROMAN NIESTRÓJ I TERMIN Formuła STP Jak najlepsze ulokowanie naszej...

Formy konkurencji - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 217
Wyświetleń: 980

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład III – Formy konkurencji 1...

Marketing - test

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2527

sprawdzający z marketingu Praca opublikowana w Internetowym Serwisie Oświatowym AWANS.NET Test sprawdzający...

Opracowanie egzaminu - Segmentacja rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 609

marketingowego Co uzasadniałoby stosowanie tzw. Marketingu różnicowego Nasycenie rynku dotychczasową ofertą Chęć...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 574

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 3 BADANIA MARKETINGOWE Możemy...

Marketing - wykłady i ćwiczenia

  • Politechnika Lubelska
  • mgr inż. Marcin Gąsior
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2128

MARKETING WYKŁAD 1 - 17. X 2011r. Produkt (oferta)- to co możemy zaoferować w celu zaspokojenia...